خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

گزارش/دوئل خون بار آدیداس و نایکی/مسی بیا، مسی بمان!

گزارش/دوئل خون بار آدیداس و نایکی/مسی بیا، مسی بمان!
وب سایت رسمی برنامه نود- شاید فکر کنید که وقتی یک ستاره در یک تیم بازی می کند، فقط آن ستاره است که نفع می برد و پول نجومی به جیب می زند اما باشگاه هم پول خوبی به جیب می زنند. آنها از کنار بسته شدن قرارداد با ستاره شان، از کنار فروش پیراهن ها و پوسترها و عکسهای ستاره شان کلی پول به جیب می زنند. حتی قرارداد بستن یک کمپانی پوشاک معتبر هم به این مساله بستگی دارد. حضور ستاره تیم در تبلیغات سینمایی و تلویزیونی هم سود زیادی را نصیب یک باشگاه می کند. امروز می خواهیم به مسی بپردازیم. لیونل مسی که حالا پیراهن تنش با مارک نایکی است و البته فروش زیاد پیراهن مسی با برند نایکی کاری کرده که آدیداسی ها حسابی به این ماجرا حسودی کنند تا بلکه مسی را از چنگ بارسلونا دربیاورند.

داستان از چه قرار است؟

داستان از این قرار است که آدیداس متوجه شده سهم بازارش توسط نایکی و پیراهن های مسی از دست رفته است و حالا با اینکه این شرکت اسپانسر پیراهنهای رئال مادرید هم هست می خواهد سهم بازار پیراهن های مسی را هم در اختیار بگیرد. مدیران این شرکت هفته گذشته جلسه ای با مدیران چلسی داشتند و از آنها خواستند تا مسی را به خدمت بگیرند و البته پول این ترانسفر را هم تمام وکمال پرداخت خواهند کرد. آدیداسی ها پیشنهاد داده اند که ۲۰۰ میلیون پوند برای خرید ستاره آرژانتینی به باشگاه چلسی کمک می کنند. جلسه ای که قرار بود سکرت باشد اما رسانه ای شد و روی جلد روزنامه های ورزشی معتبر اروپا قرار گرفت تا باعث چالش جدی بین مدیران بارسا و چلسی شود. بارسایی خواستند تا مدیران چلسی این خبر را تکذیب کنند اما آنها این کار را نکردند. حتی مورینیو در یک گفت و گو ازحضور مسی استقبال کرد.

مسی و اختلاف مالی با بارسا

اما ۲۰۰ میلیون پوند مطمئنا مسی را وسوسه کرده است. تازه اینکه او در یک اختلاف مالی بزرگی با بارسلونا قرار دارد و هر لحظه ممکن است که این اختلاف دهان باز کند و همه از آن با خبر شوند. مسی در روزهایی که شایعه پیوستنش به چلسی اوج گرفته بود هم در شبکه های اجتماعی سکوت کرده بود. برخی مدیران بارسا با ۲۰۰ میلیون پوند راضی شده بودند و آدیداس هم خوشحال از اینکه جلسه مخفیانه اش رسانه ای نمی شود، دلخوش به حمله اش به قلب نایکی بود. حتی سسک فابرگاس، دوست صمیمی مسی که در تابستان به چلسی منتقل شد، هم به دنبال قانع کردن هم‌تیمی‌اش برای انتقال به استمفوردبریج بود و قبلا این کار را درباره پیکه کرده بود. روزنامه هایی که خبر را روی جلد برده بودند گفته بودند که مسی در حال یادگیری زبان انگلیسی است و معتقد است که پسرش تیاگو در لندن آموزش‌های بهتری خواهد دید. زبان انگلیسی مسی خیلی ضعیف است.

نایکی پاتک زد

اما همین که مسی در حال تصمیم گیری بود مدیران نایکی متوجه شدند و خیلی زود وارد کار شدند. آنها به مدیران بارسا گفتند اگر چلسی می خواهد برای ۵ سال، سالی ۴۰ میلیون پوند به مسی بدهد، آنها سالی ۵۰ میلیون پوند خواهند داد تا مسی در بارسا بماند. در حالیکه مسی در ماه می قرارداد جدیدی به ارزش ۱۶ میلیون پوند در سال پس از پرداخت مالیات امضا کرد حالا با افزایش سه برابری قراردادش در بارسا روبروست. این درحالی است که کریستیانو رونالدو، اصلی‌ترین رقیبش حدود ۱۹ میلیون پوند در سال دریافت می‌کند و البته همین سه میلیون دلار اختلاف مسی را ناراحت کرده است. ضمن اینکه آدیداس اسپانسر پیراهن رئال مادرید است و با این کار می خواست کلا نایکی را زمین بزند.این دوئل خون بار در نهایت به این منجر می شود که آدیداس شکست بخورد. چرا که نایکی که از طریق منابع خبری اش متوجه شده بود وعده ها را به مسی و باشگاه بارسلونا می دهد. مسی هم که رکوردهای برترین گلزن تاریخ لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را شکسته است، با افتخار از ماندن در بارسلونا حرف می زند تا تیرهای آدیداس به سنگ بخورد. ظاهرا فقط در فوتبال ایران نیست که چیزی پنهان نمی ماند. در فوتبال اروپا و اسپانیا هم چیزی پنهان نمی ماند! جایی که آدیداس به مسی می گفت بیا، نایکی به مسی می گفت بمان!

برچسب‌ها: مسی آدیداس نایکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 8

500 Sevilla1393/09/14

مشهد18: و بالاخره یک خبر درست حسابی دیدیم.

24 دی (21:12)


ترمیناتوووووور: ببينيم كى زورش بيشتره!!كاش آديداس زورش بيشتر باشه..

14 آذر (12:49)


آتوسآ: خخخخ ایول سر مسی دعواس خخخ !!!

14 آذر (12:30)


بارسلونا10 مسی: مسی عال است مسی

14 آذر (11:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi