خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

عقیلی: بازی ‎های این هفته شرایط ما را خطرناک کرد

عقیلی: بازی ‎های این هفته شرایط ما را خطرناک کرد
با شکست تراکتورسازی برابر فولاد در هفته شانزدهم لیگ‌برتر، حالا سپاهان می‌ تواند با پیروزی برابر پیکان هم امتیاز با نفت‌تهران به صدرجدول برسد.

با این حال هادی عقیلی مدافع سپاهان گفت که این نتایج شرایط سپاهان را خطرناک کرده است.

شرایط سپاهان خطرناک شده است

خیلی ها می‌ گویند که چون تراکتورسازی شکست خورده است، شرایط سپاهان برای صدرنشینی بهتر شده ولی من این مساله را قبول ندارم. سپاهان شرایطش خطرناک تر شده چون استقلال، فولاد و نفت‌تهران بازی هایشان را برده اند و حالا دیگر شرایط برای رسیدن به صدرجدول خیلی سخت شده است.

باید در دو بازی 6 امتیاز بگیریم

ما نیاز مبرم داریم که در دو هفته پیش رو 6 امتیاز را بگیریم. این ربطی به نتایج این هفته ندارد. از قبل هم این تصمیم را داشتیم، باید خیلی خوب بازی کنیم و بتوانیم با یک بازی برتر اول پیکان را ببریم و بعد از آن به پیروزی برابر گسترش فولاد فکر کنیم.

توقعات سپاهان بالاست

سپاهان تیمی است که در سال های اخیر مدعی بوده است و به همین دلیل توقعات از این تیم بالاست. ما باید به اندازه توقعات هوادارانمان خوب بازی کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. الان تیم ها خیلی به هم نزدیک شده اند و به همین دلیل پیروزی در یک بازی خیلی سخت است.

با بازیکنانی که می‌ گیریم اوضاعمان بهتر می‌ شود

با بازیکنانی که در نیم فصل دوم می‌ گیریم اوضاعمان بهتر می‌ شود، خدا را شکر که حسین فرکی هم دیگر کاملا با جو سپاهان آشنا شده است و می‌ تواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری را برای سپاهان بگیرد. با این حال تیم های دیگر هم بیکار ننشسته اند و مطمئنا برای قهرمانی تلاش می‌ کنند.

بگذارید هر چه دوست دارند بگویند

متاسفانه چند هفته ای است که صحبت هایی در مورد سرباز شدن من در رسانه ها مطرح می‌ شود. عیب ندارد، بگذارید هر چه می‌ خواهند بگویند. من در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی و زمانی که خرید سربازی قانونی بود، سربازی ام را از طریق باشگاه پرسپولیس خریدم. آموزشی ام را در پادگان جی گذرانده ام. این را بارها گفته ام و فکر نمی‌ کنم باز هم لازم باشد حرف بزنم.

در مورد تیم‌ ملی حرف نمی‌ زنم

دوست ندارم در مورد تیم‌ ملی حرف بزنم چون در این تیم بازی نمی‌ کنم. اینکه تیم‌ ملی شانس قهرمانی در جام ملت ها را دارد یا نه بهتر است افراد نزدیک به این تیم در مورد آن نظر بدهند.

برچسب‌ها: شرایط عقیلی خطرناک سپاهان مدافع اظهار نظر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

304 طبس کلاب1393/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi