خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

تكليف عقيلي به زودي مشخص ميشود

تكليف عقيلي به زودي مشخص ميشود
پس از ارائه مستندات از سوی مدافع سپاهان و بررسی دلایل این باشگاه، احتمالا به زودی پرونده این بازیکن با اصفهانی ها بسته خواهد شد.
تکلیف عقیلی به‌زودی روشن می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، پروسه جدایی هادی عقیلی و سپاهانی ها، پس از مشکلاتی که در راه ادامه همکاری شان به وجود آمد بسیار طولانی تر از حد معمول شد اما از اصفهان خبر می رسد به زودی این مشکلات به پایان می رسد و تکلیف مدافع سابق تیم ملی روشن خواهد شد.

در این باره گفته می شود پرونده هادی عقیلی بسیار خاص بود. عقیلی مستندات زیاد و دلایل و توجیهاتی را به باشگاه ارائه کرد و در حال حاضر منتظر صدور رأی کمیته انضباطی است رایی که احتمالا به زودی صادر خواهد شد.

دلیل طولانی شدن اعلام نتیجه پرونده هادی عقیلی نیز شاخه‌های خاصی بود که در این پرونده به وجود آمد و برای این منظور هم باشگاه سپاهان مستندات جدیدی ارائه کرد و عقیلی هم موضوعات دیگری را ارائه کرد.

در حال حاضر این پرونده از نظر رسیدگی کمیته انضباطی به اتمام رسیده و نهایتاً تا اول هفته آینده رأی به دو طرف ابلاغ خواهد شد.

برچسب‌ها: عقیلی سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

170 اتلتيكو سپاهان1395/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi