خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

مشکلات استقلال از نگاه مرتضی محصص

مشکلات استقلال از نگاه مرتضی محصص
مرتضی محصص درباره نتایج تیم استقلال، اظهار کرد: فکر می‌کنم در ابتدای فصل استقلال از تجربه بالا استفاده کرد و نتایج خوبی را گرفت اما از نظر فنی باید بگویم هماهنگی خوبی میان خط دفاع و خط ها‌فبک این تیم وجود ندارد.

وی افزود: استقلال امسال با جذب مهره‌هایی مثل ابراهیمی، کریمیان و مگویان تیم تازه‌ای را شکل داده است. بنابراین نیاز به زمان دارد تا بتواند هماهنگ‌تر شوند. اگر زمان بگذرد این تیم هماهنگ‌تر خواهد شد و می‌تواند نتایج بهتری را بگیرد. در حال حاضر خط دفاع استقلال با خط میانی هماهنگی کمی دارد و این باعث شده که این تیم از این نقطه ضربه بخورد.
محصص تاکید کرد: استقلال از کادر فنی خوب و با تجربه‌ای بهره می‌برد. مربی با تجربه‌ای مثل امیر قلعه‌نویی روی نیمکت استقلال است و دستیارانش هم در گذشته بازیکنان شاخصی بودند و آنها از تجربه‌های بالایی نیز برخوردار هستند. من معتقدم بزرگ‌ترین مشکل استقلال کمبود زمان بوده است.
وی در ادامه به تعطیلات 50 روزه لیگ اشاره کرد و گفت: در این تعطیلات تیم استقلال می‌تواند با انجام چند بازی دوستانه خوب و همین طور با تمرینات منظم به هماهنگی خوبی برسد. البته این موضوع فقط مختص تیم استقلال نیست، بلکه تیم‌های دیگر هم می‌توانند از این تعطیلات استفاده خوبی کنند و تیمشان را با قدرت برای نیم فصل دوم آماده کنند.
محصص تصریح کرد: معتقدم در نیم فصل دوم استقلال بهتری را شاهد خواهیم بود. این تیم نیاز به زمان دارد و با توجه به هوش امیر قلعه‌نویی، استقلال از این تعطیلات استفاده می‌کند و با روند بهتری در نیم فصل دوم ظاهر خواهد شد.
او درباره مشکلات بدنی تیم استقلال هم گفت: فکر می‌کنم صحبت از مشکلات بدنی دیگر قدیمی شده است، وقتی تیم مشکل عدم هماهنگی دارد نباید در مورد این مسائل صحبتی کنیم. مسلما قلعه‌نویی خودش متوجه می‌شود که تیمش چه زمانی مشکل بدنی دارد و از این موضوع رنج می‌برد. استقلال فقط مشکلش این است که در حفظ توپ خوب عمل نمی‌کند. در لیگ ایران از نظر من فقط تیم ذوب آهن است که حفظ توپ را به خوبی انجام می‌دهد.
محصص در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که بعد از تعطیلات 50 روزه شاهد لیگ با کیفیت‌تری باشیم. همه تیم‌ها باید این تعطیلات را به غنیمت بشمارند و از آن برای تقویت تیم‌شان استفاده کنند. انجام بازی‌های دوستانه می‌تواند کمک زیادی به ایجاد هماهنگی در تیم‌ها کند. از نظر من تنها تمرین کردن کافی نیست

برچسب‌ها: استقلال تهران مرتضی محصص آنالیز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 1

188 جفره1393/09/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi