خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

رئال يا بارسا، مقصد احتمالي مارکو رويس

رئال يا بارسا، مقصد احتمالي مارکو رويس
مارکو رويس تصميم خود براي ترک دورتموند را گرفته و تحت هر شرايطي تابستان آينده اين تيم را ترک خواهد کرد.
به گزارش "مستر90"، تلاش های مدیران دورتموند و یورگن کلوپ در نهایت نتیجه نداد و پیشنهاد حقوق سالیانه 5 میلیون یورو نیز نتوانست رویس را به ماندن در دورتموند متقاعد کند. در حال حاضر 6 باشگاه برای به خدمت گرفتن این ستاره شانس بیشتری دارند. اگر تونی کروس تابستان گذشته مهمترین مهره آلمان ها در بازار نقل و انتقالات بود، از همین حالا می تواند حدس زد که مارکو رویس در تابستان آینده شاه ماهی آلمان ها در بازار خواهد بود.

رویس بیش از هر چیزی به دنبال کسب جام و افتخار است و می داند که با توجه به قدرتمندتر شدن بایرن در هر سال، امکان ندارد که با دورتموند بتواند عناوین قابل ذکری در فصول آینده کسب کند. در حال حاضر گواردیولا رویس را برای جانشینی فرانک ریبری می خواهد. در آلمان تنها تیمی که قدرت خرید رویس را دارد مونیخی ها هستند اما خود رویس بارها اعلام کرده است که علاقه ای برای بازی در این تیم ندارد.

بنا به ادعای منابع موثق، او روز گذشته پیشنهاد آرسنال را نیز رد کرد.دلیل این کار هم واضح است. آرسنال نیز همان مشکل دورتموند را دارد. در انگلستان دو باشگاه منچسترسیتی و منچستر یونایتد نیز برای خرید این بازیکن علاقه نشان داده اند.

اما رویس، بیش از هر لیگی به لیگ اسپانیا علاقه دارد و دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به شدت خواهان جذب او هستند. دو باشگاهی که می توان روی آنها برای کسب افتخار، همیشه حساب باز کرد.به ادعای نشریه بیلد، رویس علاقه ای قلبی به بارسلونا دارد اما مشکل اینجاست که بارسا در حال حاضر قادر به خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالات بعدی نیست مگر اینکه دادگاه استیناف رای دیگری بدهد.

در حال حاضر اسپانیا مقصد احتمالی رویس خواهد بود.بی شک تونی کروس و تراشتگن دو دوست صمیمی رویس در متقاعد کردن او برای رفتن به رئال یا بارسا نقش تعیین کننده ای خواهند داشت. اگر بارسا نتواند مجوز خرید بازیکن را بدست بیاورد، رئال مادرید شانس بسیار بالایی برای خرید این ستاره ارزشمند خواهد داشت. به ادعای منابع آلمانی، رویس تصمیم نهایی خود را زمستان پیش رو اعلام خواهد کرد.

برچسب‌ها: مارکو رویس بورسیا دورتموند بایرن مونیخ منچستر یونایتد آرسنال بارسلونا رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 2

1,013 هت ریگ1393/08/22

علم فوتبال: عمرا اگه دورتمند اصطوراش رو بفروشه

9 فروردين (09:50)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi