خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

روزی که فرگوسن، رئال را باشگاه ژنرال فرانکو خواند!

روزی که فرگوسن، رئال را باشگاه ژنرال فرانکو خواند!
در روزهای اخیر بار دیگر ژنرال فرانکو، دیکتاتور سابق اسپانیا، به صحنه بحث و جدل رسانه‌ای دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید برگشته است. پس از اینکه خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، دو روز پیش در نطقی آتشین، رئال را تیم حکومتی خواند و گفت که برای دهه‌ها از حمایت دولت برخوردار بوده، باشگاه رئال مادرید در پاسخ و با انتشار ویدیویی ادعا کرد که این بارسلونا بوده که در دوران فرانکو بیشترین سود را برده و لقب تیم حکومتی برازنده آن است.
1544124

موندودپورتیوو امروز مصاحبه‌ای قدیمی از سِر الکس فرگوسن، مربی اسطوره‌ای منچستریونایتد، منتشر کرده که او در آن از رئال به عنوان باشگاه فرانکو یاد کرده بود: «واقعاً منزجر کننده است که رئال مادرید، همان‌طور که زمانی باشگاه ژنرال فرانکو بود، هر کسی را که می‌خواهد، به دست می‌آورد.» او در مصاحبه با مجله GQ در سال 2008 این اتهام را به رئال زده بود اما دلیل عصبانیت فرگوسن از رئال چه بود؟

فرگوسن می‌دانست که رئال مادرید با کریستیانو رونالدو برای فصل 10-2009 به توافق رسیده و فوق ستاره پرتغالی در تابستان 2009 یونایتد را به مقصد رئال ترک خواهد کرد. او از توافق پنهانی رئال با رونالدو شدیدا عصبانی بود. او حتی اعتقاد داشت رئال گابریل هاینزه (بازیکن آرژانتینی سابق یونایتد) را در سال 2007 خریده بود تا از طریق او به رونالدو نزدیک شود!

برچسب‌ها: رئال مادرید بارسلونا منچستر یونایتد لالیگا اسپانیا کریستیانو رونالدو لیگ برتر انگلیس الکس فرگوسن فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

75 ※宲會 King 會宲※1402/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi