خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

رئال مادرید به جای خرید بازیکن در آینده تنها نیاز به مدیری

رئال مادرید به جای خرید بازیکن در آینده تنها نیاز به مدیری
قبل از نقل و انتقالات تابستانه اگر از فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی می پرسیدید نظرشان در مورد جابجایی های پیش رو در رئال مادرید چیست، هر دو نظرات بسیار متفاوتی میدادند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقناورزشی و به نقل از گل، پرز، که دوست داشت خود را در مبادلات مختلف شرکت دهد مایل بود تیمش در نقل و انتقالات از نظر کمیت خوب عمل کند.

برای رئیس، اهداف زیادی وجود ندارد، داشتن یک تیم پرستاره برای او مهمتر از موقعیت آنها در جدول است. موفقیت در بازار نقل و انتقالات برای پرز و گرفتن کسانی چون، آرتورو ویدال، دیوید د خیا یا شاید رحیم استرلینگ وستارگان مختلف دیگری بود، جابجایی هایی که موقعیتی فراهم میکرد که این رئیس 67 ساله با آنها عطش خود را فروکش کند و یک عملکرد خوب در کارنامه اش ثبت کند.

حال اگر سوال مشابهی را از آنچلوتی بپرسید، مثلاً: "آیا تیم شما تا آخر فصل ستارگانش را بیشتر میکند؟" او با ناراحتی میگفت "نه".

این دیدگاه های متفاوت، که هردو نفر به دنبال اهدافی بودند که بر دوش خود احساس میکردند باعث نارضایتی هایی نیز شد.

جالب تر آنست که مدیر رئال کسی است که در سطح بازی های جهانی بی همتا است، و این مربی ایتالیایی می بایست، در برابر خودخواهی او مقابله میکرد تا بتواند همچنان تیمش را همبسته نگه دارد و شروع و پایان مسابقات را با هماهنگی و همبستگی به پایان برساند نه با ستارگان زیاد.

شکست آنها مقابل رئال سوسیه داد و اتلتیکو مادرید در هفته های آغازین فصل، حاکی از آن بود که، بازیکنان آنچلوتی راه خود برای شرکت در مسابقات مختلف گم کرده اند، و اصلا چشمشان آب نیمخورد که بتوانند 27 گل بزنند.

پس از آن با مدیریت خوب آنچلوتی و جابجایی های مختلفی که در سیستم انجام داد موفق شد رئال را به تیم دلخواهش تبدیل کند و پیروزی های قاطع آنها با 5 گل ، آغاز پیروزی های آنان شد. آنها موفق شدند الچه و اتلتیکو بیلبائو را هرکدام با پنج گل مغلوب کنند و سپس پیروزی قابل توجه آنها با هشت گل، مقابل دپورتیگو لاکرونیا علاوه بر اینکه شکست سختی به تیم حریف تحمیل کرد باعث شد رئال دوباره قدرتش به بقیه تیم ها اثبات شود.

برمی گردیم سر موضوع اصلی یعنی اختلافات نظر بین پرز و آنچلوتی، از جمله این اختلافات بین آنها که پرز موفق تر ظاهر شد، این بود که آنچلوتی خواهان ماندن آنجل دی ماریا بود اما پرز او را واگذار کرد که البته در مورد ژابی آلونسو نیز این قضیه صادق است، و البته آنچلوتی خرید جیمز رودریگز و تونی کروس را ضروری نمی دانست که پرز نظر متفاوتی داشت و آن دو را به خدمت گرفت.

رئال مادرید که ترکیب همیشگی و معروفش 4-3-3 است حال برای وفق یافتن با شرایط جدید زیر نظر آنچلوتی مجبور به قبول کردن تغییراتی شد و حال، گاهی با ظاهری متفاوت و جدید به زمین می آید.

همانطور که آنچلوتی بعد از بازی مقابل اتلیتیکو بیلبائو توضیح داد، فوتبال اسپانیا وارد مسیر جدیدی شده است و باید راهکارهای جدیدی در پیش گرفت و تیم ما دو ترکیب متفاوت را میتواند به بازی بگذارد، استفاده از سیستم 4-4-2 که رودریگز در کناره چپ بازی کند، گرت بیل در سمت راست و لوکا مودریچ با پیوستن به کروس جای آلونسو را در مرکز پر میکنند یکی از راهکارهای ما برای هماهنگ شدن با تغییرات فوتبال اسپانیا ات.

همچنین در این تاکتیک کریستیانو رونالدو از وینگر بودن برکنار شده و به دروازه حریف نزدیک تر میشود و سرعت این بازیکن پرتقالی به حاشیه برده میشود.

در نهایت باید نتیجه گیری کرد که خرید ستارگان تیم های مختلف دلیل پیروزی های پر گل رئال مادرید نبوده است بلکه مدیریت خوب آنچلوتی بود که مثمر ثمر واقع شد و رئال مادرید را به دوران اوج بازگرداند، و حتی این نقل و انتقالات تا حدودی باعث شدند تا هماهنگی تیم تا حدودی از دست برود و مدتی طول کشید تا آنها دوباره هماهنگی لازم را بدست آوردند. در نهایت باید گفت آنچلوتی باید سعی کند بر زیاده خواهی های پرز پیروز شود تا دوباره با مشکلات مشابهی روبرو نشود. صدرنشینی فعلی لالیگا، نشان از این دارد که آنچلوتی توانسته دوباره رئال را به قول خودش به "تعادل" برگرداند اما معلوم نیست تغییرات جدید در ترکیب بازیکنان، باز هم به نفع تیم تمام شود.

برچسب‌ها: فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی رحیم استرلینگ کارنامه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

105 تاتو توتا1393/08/20

جنگجویان غرب: وینگر چیه؟؟؟؟

20 آبان (20:19)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi