خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

تورس نه؛ رحیم گزینه بارسلونا از سیتی بود

تورس نه؛ رحیم گزینه بارسلونا از سیتی بود
پیش از جذب فران تورس، بارسلونا خواهان انتقال رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و گلزن منچسترسیتی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا ماه گذشته و در اوایل پنجره نقل و انتقالات زمستانی، با پرداخت 55 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش فران تورس، ستاره اسپانیایی و جوان را از منچسترسیتی جذب کردند. شرایط تا به حال باب میل این بازیکن پیش نرفته و عملکرد ضعیف و از دست دادن فرصت‌های فراوان از سوی فران تورس در دیدار مقابل ناپولی باعث افزایش انتقادات نسبت به عملکرد این مهاجم جوان شد.

اما نشریه تایمز در گزارشی مدعی شد او هدف اول کاتالان‌ها در فصل زمستان نبوده و بارسلونا قبل از خرید فران تورس در ژانویه قصد داشته رحیم استرلینگ، گلزن انگلیسی را از منچسترسیتی به‌خدمت بگیرد. ستاره ماه‌های اخیر سیتی در فصل گذشته جایی در ترکیب ثابت پپ گواردیولا نداشته و خودش نیز خواهان جدایی از این تیم بود، اما شرایط در سال جاری برای رحیم استرلینگ متفاوت شده و به همین علت او تمایلی به جدایی نشان نداد.
رحیم استرلینگ در ماه‌های گذشته یکی از بازیکنان ثابت و مهم ترکیب سیتی بوده و به همین دلیل فکر جدایی به‌طور کامل از سر او خارج شده است. این بازیکن هفته گذشته به زیبایی در لیگ قهرمانان توانست دروازه اسپورتینگ را باز کرده و با زدن 24 گل، در کنار پل اسکولز به دومین گلزن انگلیسی برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل شود. با توجه به علاقه شدید خود فران تورس به انتقال به بارسلونا، پپ گواردیولا اجازه جدایی زودهنگام برای این ستاره اسپانیایی را صادر کرد و البته در نهایت رحیم استرلینگ در رختکن سیتیزن‌ها ماندنی شد.

برچسب‌ها: بارسلونا فران تورس رحیم استرلینگ منچستر سیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

89 ☫ ایران ☫1400/12/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi