خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

پیش بازی سنت اتین و اینترمیلان

پیش بازی سنت اتین و اینترمیلان
پیش بازی سن اتین-اینترمیلان؛ نراتزوری به دنبال تثبیت صعود

سن اتین و اینترمیلان امشب در چارچوب هفته چهارم دور گروهی لیگ اروپا از ساعت 21:30 به وقت ایران در استادو جفری گویچارد شهر سن اتین فرانسه به مصاف هم خواهند رفت.
شرایط دو تیم در جدول و ترکیب های احتمالی
بعد از گذشت 3 هفته از بازی های لیگ اروپا، اینتر با کسب 7 امتیاز، صدرنشین گروه ششم بازی ها است و طرف فرانسوی با 3 امتیاز، در رده سوم قرار دارد. قره باغ آذربایجان و دنیپرو اوکراین هم به ترتیب با کسب 4 و یک امتیاز، در رده های دوم و چهارم گروه هستند.

مصاف قبلی دو تیم در جوزپه مه آتزا با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید و امشب باید دید نتیجه متفاوتی بدست خواهد آمد یا خیر. احتمال می رود دو تیم با ترکیب های زیر به میدان بیایند:

اخبار و شرایط مصدومان دو تیم
فرانسیس کلرک به طور قطع و کوین مونی پوکه به احتمال فراوان به دلیل مصدومیت در اختیار تیم فرانسوی نخواهند بود. در طرف دیگر میدان هم والتر ماتزاری، با آسیب دیدگی کامپانرو، جاناتان، ام ویلا، اوسوالدو، دی آمبروزیو و ناگاموتور، قطاری از غایبین خواهد داشت و رسیدن فردی گوارین به این مسابقه هم در هاله ای از ابهام است.

احتمال دارد بعد از نتیجه موفقیت آمیز خط دفاعی سن اتین در مصاف قبلی دو تیم، آنها امشب هم با آرایشی 3 دفاعه به میدان بیایند. مولوت اردینگ به تیم برگشته و آماده است برای قرار گرفتن در ترکیب با ریکی فن وولفسفینکل رقابت کند.

اینتر شروع بسیار ناامید کننده ای در سری آ داشته و امنیت شغلی والتر ماتزاری در این تیم به هیچ وجه تامین شده نیست. آنها ابتدای هفته هم در نمایشی ضعیف، مقابل تیم ته جدولی پارما، شکست خوردند تا مشکلاتشان چند برابر شود. احتمال می رود هرنانس بتواند امشب بعد از رسیدن به مرز آمادگی، در اختیار ماتزاری باشد.

حقایق بازی و آمار ترکیب های احتمالی
#اینتر توانسته در 6 بازی آخرش در لیگ اروپا، کلین شیت کند. آنها در 6 بازی آخرشان در لیگ اروپا، بدون شکست بوده اند.

#در مقابل سن اتین هر 3 بازی گذشته اش در لیگ اروپا را مساوی کرده است. آنها در هر دو نیمه 3 بازی گذشته شان، با تساوی زمین را ترک کرده اند.

#فرانسوی ها در 6 بازی آخرشان در لیگ اروپا، زیر 2.5 گل زده اند.

#سن اتین توانسته در 4 بازی گذشته اش در لیگ اروپا، دروازه اش را بسته نگه دارد، ولی در مقابل نتوانسته در 5 بازی از 6 دیدارش در لیگ اروپا، گلزنی کند.

#اینتر نتوانسته در 3 بازی گذشته اش در لیگ اروپا، بیش از 2.5 گل بزند.

آمار ثبت شده از سوی ترکیب احتمالی دو تیم که شامل تعداد گل، پاس گل، میانگین ریتینگ، سن، وزن، شوت، دوئل های هوایی موفق، دریبل ها و تکل ها هم می شود، به شرح زیر است:

تحلیل و پیش بینی بازی
شرایط این گروه در لیگ اروپا تا حدی گره خورده، چون هم تیم های حاضر نتوانسته اند آمار گلزنی موفقی ثبت کنند و هم اینکه مربیان تیم ها محتاطانه عمل کرده اند. میزبان در این بازی باید نتیجه بگیرد تا در کورس باقی بماند و با توجه به پیروزی قره باغ مقابل دنیپرو، شرایط صعود فرانسوی ها در صورت عدم نتیجه گیری مقابل اینتر، مشکل خواهد شد.

شایعات اخراج ماتزاری بسیار شدت گرفته، ولی موفقیت در مقابل سن اتین می تواند زمان بیشتری برای او به ارمغان بیاورد؛ با این حال به نظر می رسد این مسابقه هم با تساوی به پایان برسد

برچسب‌ها: اینتر میلان لیگ اروپا سنت اتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

176 اس اس اینتر1393/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi