خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

مانچینی: مقابل سلتیک مغرورانه بازی کردیم

مانچینی: مقابل سلتیک مغرورانه بازی کردیم
به گزارش "مستر90"، نراتزوری بازی را عالی شروع کرد و موفق شد با گل‌های شقیری و پالاسیو، 2-0 پیش بیفتد ولی سلتیک سریعا بازی را به تساوی کشاند. سپس اینتر بار دیگر با گل پالاسیو پیش افتاد ولی جان گیدتی، در وقت‌های اضافه ی نیمه دوم، موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

مانچینی در جمع خبرنگاران گفت:" اینکه دو گل بالا تر باشی و سپس 3-2، و در نهایت بازی را تساوی کنی خیلی ناراحت کننده است. در نیمه ی دوم، توپ را خیلی در زمین خودمان نگه داشتیم. از شروع بازی خیلی خوشحال بودم. 2-0 پیش افتادیم و شاید بعضی بازیکنان فکر کردند که کار راحتی پیش روی ماست."

مانچینی درباره دفاع تیمش گفت:" ما خیلی در عمق دفاع می‌کنیم و بازیکنان خسته می‌شوند. اینکه مدافعان همه جای زمین را پوشش دهند خیلی مهم است زیرا در غیر این صورت با پاس‌های خوب می‌توان آن ها را پشت سر گذاشت."

مانچو درباره دیدار برگشت در ایتالیا گفت:" بازی متفاوتی در ایتالیا پیش روی ماست. امیدواریم که مثل شروع امروز، بازی را شروع کنیم. کار آسانی نداریم ولی باید از امتیاز دیدار خانگی استفاده کنیم."

برچسب‌ها: اینتر میلان مانچینی لیگ اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

337 لونگیها1393/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi