خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

دغاغله به دربي مي‌رسد

دغاغله به دربي مي‌رسد
مهدي دغاغله بازيکن هميشه مصدوم پرسپوليس احتمالا به بازي دربي خواهد رسيد. البته اگر مشکل دوباره اي براي او ايجاد نشود.دغاغله که ابتدای فصل با صلاحدید علی دایی از ملوان راهی پرسپولیس شد، پس از گذشت 13 هفته از مسابقات لیگ هنوز نتوانسته برای یک دقیقه هم در ترکیب سرخپوشان به میدان برود. در این میان او اگرچه طی دو، سه هفته اخیر دچار مصدومیت نشده اما مصدومیت های پیاپی او در ماه های گذشته باعث شده تا او از آمادگی کامل بدنی به دور باشد.بر همین اساس و طبق اعلام نظر مربی بدنساز پرسپولیس دغاغله به بازی این هفته سرخپوشان مقابل گسترش فولاد هم نخواهد رسید و احتمالا در هفته پانزدهم مقابل استقلال این توانایی را خواهد داشت تا تنها یک نیمه برای پرسپولیس به میدان برود. حال باید منتظر ماند و دید حمید درخشان این ریسک را کرده و پس از 15 هفته به دغاغله در بازی حساس با استقلال میدان خواهد داد یا نه؟

برچسب‌ها: مهدی دغاغله پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 2

244 عقاب دورود اف س1393/08/10

10 آبان (15:24)


خشکمرود: بهش بازی نده بهتره چون اماده نیس

10 آبان (15:22)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi