خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,203

دغاغله: اگربه ملوان گل بزنم شادی نمی کنم

دغاغله: اگربه ملوان گل بزنم شادی نمی کنم
مهدی دغاغله بازیکن پرسپولیس که سه سال سابقه حضور مقابل ملوان را دارد، معتقد است که ملوان تیم باشخصیتی است که در این فصل اسیر بدشانسی شده است.

دغاغله در گفت و گو با "مستر90" گفت: اگر من مقابل ملوان بازی کنم و گل بزنم. به احترام هوادارن این تیم، شادی نمی کنم.

آقای درخشان از نظر روحی با ما کار کرد
در مقابل ملوان بحث جبران باخت دور رفت مطرح نیست، بلکه ما باید سعی کنیم که نتیجه بگیریم. تا بتوانیم نوار بدشانسی هایمان را کنار بزنیم. واقعا تیم ما آماده است، ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم در حالی که بازی خوبی به نمایش می گذاریم. اگر مشکلات مالی را کنار بگذاریم. آقای درخشان دراین هفته بیشتر سعی کرده از لحاظ روحی و روانی به ما کمک کند.

من مطمئنم که ملوان سقوط نمی کند
من سه سال در ملوان بازی کردم. به عقیده من تیم ملوان تیم بسیار با شخصیت و خوبی است و متاسفانه بدشانسی های فوتبال این تیم را در این فصل گرفته است. من دست تک تک اشخاصی را که برای این تیم زحمت می کشند، می بوسم. من مطمئنم که ملوان با وجود مربی و تیم با شخصیتی که دارد می تواند در لیگ بماند.

با یک برد همه چیز فراموش می شود
اگر شرایطی مهیا شود که من بازی کنم و گل بزنم. صددرصد به احترام هوادارن این تیم، شادی نمی کنم. تمام انتقادها و حرف و حدیثهای پیرامون پرسپولیس با یک برد تمام می شود. این خاصیت استقلال پرسپولیس است که با یک برد سریع همه چیز فراموش می شود. امیدوارم که ما نتیجه بگیریم تا بتوانیم برای بازیهای آسیایی آماده باشیم.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران ملوان انزلی مهدی دغاغله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

135 16

458 پرسپولیس برتر11393/11/15

چلیکی: 09387853347 تیم فروشی فقظ 20 تومن.با کلی بازیکن جوون +1000 و 121 الماس

17 بهمن (21:13)


ستارگان سرخ.: کاپیتان پروتزی دزده برید از تیم های رئال بنزما و شیرازیها و پایران و ساسان سامانی و رئال مادرید82 و ارتش سرخ6666بپرسید

16 بهمن (18:58)


ارتش سرخ6666: کاپیتان پروتزی دزده باهاش معامله باور نمیکنید برید از تیم های ساسان سامانی و ستارگان سرخ. و رئال بنزما و شیرازیها و پایران بپرسید

16 بهمن (18:28)


چنیخ 76: هورمزد صالح درلیست فروش مزایده مینیمم قیمت قدرت 1400 دفاع عالی

16 بهمن (16:14)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi