خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

وقتم را با جواب دادن به موراتی تلف نمی کنم

وقتم را با جواب دادن به موراتی تلف نمی کنم
رئیس سابق باشگاه اینتر گفته که ماتزاری اگر نتایج تیم را بهبود ندهد به دردسر خواهد افتاد اما ماتزاری علاقه ای به پاسخ دادن به او ندارد.

خبرگزاری پارس فوتبال- سرمربی اینتر میلان والتر ماتزاری گفت که نمی خواهد با پاسخ دادن به حرفهای ماسیموموراتی انرژی اش را تلف کند. موراتی که در تساوی 2-2 اینتر در برابر ناپولی در ورزشگاه بود، در مصاحبه ای اعلام کرد که اگر والتر ماتزاری نتیجه هایش را بهبود نبخشد به زودی با خطر از دست دادن شغلش مواجه خواهد شد. اما ماتزاری در پاسخ گفت که توجهی به حرفهای رئیس 69 ساله سابق باشگاه نمی کند و همه تمرکزش را روی بازی 5 شنبه شب تیمش در لیگ اروپا در برابر سنت اتین فرانسه گذاشته است.

او به خبرنگاران گفت:" وقت کافی ندارم تا فکر کنم که موراتی چه می گوید. حتی نمی خواهم انرژیم را با پاسخ دادن به او تلف کنم. فقط به بازی در برابر سنت اتین فکر می کنم. می خواهم بازیکنانم در همان جهتی حرکت کنند که من از آنها می خواهم. بازی سختی است. ما تیم حریفمان را بررسی کرده ایم. آنها از بهترین تیم های فرانسه هستند و احترام زیادی برای آنها قائلم. سنت اتین تیم باشخصیتی است که در لیگ فرانسه نمایش خوبی دارند. لیگی که حالا خیلی به لیگ ایتالیا نزدیک شده است. فردا بازی ما انجام خواهد شد و همه بازیکنان باید نمایش خوبمان در برابر ناپولی را ادامه دهند."

اینتر در این دیدار کامپانیرو، ده آمبروزیو، ناگاتومو و اوزولدو را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

او در این باره گفت:" ما در بعضی پست ها مشکل داریم و برایمان انجام دادن این همه بازی با فاصله زمانی کم سخت است. من با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارم ترکیب را می چینم و برای این کار با خود بازیکنان هم فکری می کنم."

برچسب‌ها: اینتر میلان ماتزاری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

189 قهرمان سرخ11393/08/01

تاج کبیر07: بچه پررووووو!

2 آبان (00:11)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi