خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

آیا ماتزاری بهترین گزینه برای اینتر است؟

آیا ماتزاری بهترین گزینه برای اینتر است؟
یک هفته، مدتی طولانی در فوتبال است"؛ این گفته که در ابتدا مربوط به دنیای سیاست می شد، به نظر بهترین تحلیل از مخمصه ای است که نراتزوری ها در حال حاضر در آن قرار گرفته اند.

قبل از دیدار مقابل کالیاری، تیم به خاطر فوتبال خوب، خط دفاعی قابل اتکا و ابراز نشانه های یکی از مدعیان 3 رتبه برتر سری آ، مورد تمجید قرار می گرفت، ولی شکست مقابل ساردینیایی ها زنجیره ای از اتفاقات را رقم زد که اینتر خود را در بحرانی کوچک مشاهده کرد.

باخت یک به 4 مقابل روسوبولوها، نباید چندان نگران کننده به نظر می رسید، اما گویا سبب شد مشکلات قدیمی دوباره برملا شوند. نمایشی نه چندان رضایت بخش در لیگ اروپا مقابل قره باغ، با شکست سنگین صفر به 3 مقابل فیورنتینا، همراه شد.

ویولا تا قبل از رویارویی با نراتزوری، فقط دو بار گلزنی کرده بود، ولی در این بازی از همان ابتدا کنترل مسابقه را در اختیار گرفت. کیفیت بازی آنها روی دو گل اول، باورنکردنی بود، اما اینتر هم تیمی نشان نمی داد که بخواهد برای بدست آوردن امتیاز بجنگد.

در حالی که 10 نفره شدن مقابل کالیاری، عذر خوبی به تیم میلانی داده بود، عملکرد ضعیف و بدون برنامه سرمربی آنها در فلورانس، جای هیچ بهانه تراشی ای نگذاشته بود. تیم هیچ گونه حرکتی نداشت و در نتیجه به سختی مجازات شد.

بعد از بازی به نظر می رسید والتر ماتزاری هم به ضعیف بودن تیم، اذعان داشته است: "نمی گویم که تیم مفهوم فوتبال را از دست داده است. فراموش نکنید که این فصل در چند بازی، نمایش خوبی را از خود ارائه دادیم. می توانم الان به شما بگویم مشکل اینتر از کجاست اما هرچه بگویم، عذر و بهانه قلمداد می شود. باور کنید قبلا چنین شرایطی را تجربه کرده ام. هر چه کمتر بدانید، بهتر است. مهمترین چیز این است که بازیکنان منظورم را فهمیدند و سعی در بهبود شرایط خواهند داشت."

این اولین بار بود که اینتر تحت هدایت ماتزاری، دو باخت پی در پی کسب می کرد، اما قبل از آن هم صبر هواداران این تیم تا سر حد انفجار رسیده بود. فصل گذشته مشکل، تساوی های پرتعداد نراتزوری بود و این فصل از همین ابتدا، آنها 10 امتیاز از صدر جدول فاصله گرفته اند.

در حالی که شاید تیم چندان کامل نباشد و بازیکنان آن در حد مبارزه برای فتح اسکودتو نباشند، نظر اهالی فوتبال این است که اینترمیلان با مربی بهتر، می تواند نتایج متفاوتی کسب کند. با این حال، اریک توهیر چندان عجله ای ندارد: "وضعیت خط دفاعی روشن است، خط هافبک هم با بازیکنانی چون هرنانس، مدل و کواچیچ اوضاع خوبی دارد. شکست در برابر کالیاری شاید کمی ستون های ما را لرزاند اما من مطمئنم که تیم پیشرفت می کند و مدیریت ساختار تیم درست می شود. والتر ماتزاری نهایت تلاشش را خواهد کرد و ما به وی فرصت این کار را خواهیم داد."

این مساله که ماتزاری طی تابستان، قرارداد جدیدی امضا کرد، نشان می دهد توهیر چندان علاقه ای به تغییر و تحول عظیم ندارد و البته در آن صورت، این سوال پیش می آید که چه کسی بهترین گزینه برای اینترمیلان است؟

والتر زنگا یکی از نام هایی است که در رسانه های ایتالیایی مطرح شده، ولی باید در نظر داشت این اسطوره اینتر هیچ گاه تیمی سطح بالا را هدایت نکرده و تمام تجربیاتش در خاورمیانه بوده است. شاید بتوان گفت، انتخاب او، به جای آنکه عقلانی باشد، احساسی خواهد بود. علاوه بر این، امروز هم از دیوید مویس به عنوان یکی از جانشینان احتمالی سرمربی سابق ناپولی در جوزپه مه آتزا نام برده شد.

روبرتو مانچینی و لوچیانو اسپالتی دیگر کسانی هستند که از آنها نام برده شده و شاید بسیاری علاقه بیشتری به حضور مانچینی داشته باشند، ولی دستمزد سالیانه 4-3 میلیون یورویی آنها می تواند مانع بزرگی تلقی شود. علاوه بر این، اینکه آیا آنها هم تمایلی به حضور در اینتر دارند یا نه، سوالی است که باید پاسخ داده شود.

به نظر می رسد گزینه شماره یک اینتر در کوتاه مدت والتر ماتزاری باشد مگر اینکه نتایج اسف باری در ادامه حاصل شود، ولی اگر آنها تصمیم بگیرند نیمکت شان را نو کنند، گزینه های محدودی خواهند داشت. شاید بهتر باشد تا آخر فصل صبر کنند، چون فردی که به ادعای کوریره دلو اسپورت، در سال 2010، سرمربیگری اینتر را در دست داشت، ولی هیچ گاه روی صندلی تیم ننشست، اینتریستای سابق و سرمربی فعلی سمپدرویا، سینیشا میهایلوویچ است. طبق قوانین سری آ، یک مربی نمی تواند در یک فصل، در دو تیم سرمربیگری کند؛ مساله ای که شاید والتر ماتزاری از دانستن آن، آسوده خاطر شود.

برچسب‌ها: ماتزاری اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 2

243 قهرمان سرخ11393/07/26

اینتر-زانتی 4: ما مربی میخوایم که ما رو خیلی زود بتونه از این بحران با کمترین خرج در بیاره مثل سیمئونه مورینیو یا مانچینی

27 مهر (10:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi