خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

باشگاه رافائل :فاکتور استحکام به اولدترافورد بازگشته است

باشگاه رافائل :فاکتور استحکام به اولدترافورد بازگشته است
ین بازیکن برزیلی در گفتگویی که با سایت رسمی منچستر یونایتد داشته بود اعلام کرد که استحکام و قدرت به اولدترافورد برگشته است.
رافائل معتقد است که منچستر یونایتد شروع به بازگردادن استحکام به اولدترافورد کرده و این عامل میتواند به آنها برای بازی روز یکشنبه در مقابل چلسی در اولدترافورد کمک کند.
مردان لوئیس ون خال در سه بازی گذشته در خانه در برابر QPR و وستهام و اورتون به پیروزی رسیده اند . اما یک آزمون مهم را در برابر تیم صدر نشین لیگ که هنوز شکست نخورده است در پیش رو دارند.
رافائل به سایت رسمی باشگاه گفت :

البته ما بهترین ها را انجام داده ایم . چلسی خیلی عالی بازی می کند اما ما در اولدترافورد بازی می کنیم و بهترین نتیجه ها را در اینجا گرفته ایم . اما قطعا آنها حریف سختی هستند.
فوتبال در مورد نتایج است و موقعی که شما خوب بازی نمی کنید یا مانند دوشنبه شب بدشانسی می آورید همه در این مورد صحبت می کنند.اما من امیدوارم که بتوانیم درمقابل چلسی به خوبی بازی کنیم و اگر بتوانیم امتیاز کامل از این بازی را بگیریم می تواند برای ما و کل تیم بسیار مثبت باشد.
من در بازی های بزرگ زیادی بوده ام . من اینگونه بازی ها را دوست دارم این بازی ها همیشه جو خیلی بزرگی دارند . من مطمئن هستم که اولدترافورد دوباره پر سرو صدا خواهد شد. این بازی برای ما سخت خواهد بود چرا که آنها خیلی خوب بازی میکنند . ما فقط باید تمرکز وتلاش زیادی داشته باشیم من امیدوارم که ما بتوانیم نتیجه ی خوبی از این بازی بگیریم.

برچسب‌ها: رافائل صحبت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

142 منچستر فنخال1393/07/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi