خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

لوئیس فان خال، چیچاریتو را به اولدترافورد بازنمی‌گرداند

لوئیس فان خال، چیچاریتو را به اولدترافورد بازنمی‌گرداند
خاویر هرناندز در ماه ژوئن سال 2015 که قرارداد یک ساله‌اش با رئال مادرید به پایان برسد به تیم اصلی خود، منچستریونایتد بازنخواهد گشت. این خبری است که گروهی از رسانه‌های اسپانیایی روز گذشته (سه‌شنبه) منتشر و در آن ادعا کرده‌اند که این بازیکن مکزیکی دیگر در برنامه‌های لوئیز فن‌خال، سرمربی شیاطین سرخ جایی ندارد، چرا که او در خط حمله تیمش مهاجمی همچون رادامل فالکائو را دارد.

چیچاریتو در آخرین روز بازار نقل‌وانتقالات و پس از اضافه شدن فالکائو به جمع شیاطین سرخ، اولدترافورد را به صورت بازیکن قرضی به مقصد رئال مادرید ترک کرد و اکنون گفته می‌شود که او دوباره به شیاطین سرخ ملحق نخواهد شد، چرا که فن‌خال تمایلی به انجام این کار ندارد.

در همین حال نشریه دیلی‌اکسپرس انگلیس مدعی شده است که برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از هم‌اکنون برای جذب چیچاریتوی 26 ساله کمین کرده‌اند که مهمترین آنها، بایرن مونیخ، تاتنهام و رم هستند. همانطور که انتظار می‌رفت در تیم پرستاره رئال مادرید، کارلو آنچلوتی فرصت زیادی به چیچاریتو برای حضور در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها نمی‌دهد، با این حال او توانسته برای سفیدپوشان مادرید در چهار بازی دو گل به ثمر برساند.

برچسب‌ها: چیچاریتو هرناندز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

296 منچستر فنخال1393/07/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi