خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

چیچاریتو: در رئال مادرید خوشحالم و تصمیم درستی گرفته ام

چیچاریتو: در رئال مادرید خوشحالم و تصمیم درستی گرفته ام
خاویر 'چیچاریتو' هرناندز می گوید که در رئال مادرید خوشحال است و در تابستان امسال تصمیمی درست مبنی بر پیوستن به لوس بلانکوس گرفته است.
هرناندز که امسال به صورت قرضی در رئال مادرید توپ می زند در گفتگو با ESPN اظهار داشت: "آنها در یونایتد فکر کردند که من دیگر نمی توانم کمک رسانی داشته باشم بنابراین ما با توافقی دو جانبه تصمیم گرفتیم که جدا شوم. سخت بود، و اگرچه پیشنهاداتی از باشگاه های دیگر هم داشتم اما وقتی فرصت انتقال به رئال مادرید را به دست آوردم دریغ نکردم.

این چالش سخت تری بود و شانس بازی در ترکیب اصلی برایم کمتر می شد اما من چنین چالش هایی را دوست دارم و در تمام طول زندگی ام برای آن تلاش کرده ام. من رؤیای بودن در اینجا را داشتم. چگونه می توانستم به بهترین باشگاه دنیا نه بگویم؟"

این بازیکن 26 ساله که در 144 دقیقه حضورش در لالیگا 3 گل به ثمر رسانده است، فاش کرد که در رخکتن تیم با آغوشی باز از وی استقبال کرده اند.

"من از کیفیت بازیکنان حاضر در اینجا آگاه بودم و آنها واقعاً استقبال خوبی از من داشتند. برخی از آنها را می شناختم چرا که قبلاً همراه با تیم ملی و باشگاهی مقابلشان بازی کرده بودم. در اینجا اهمیتی ندارد که شما از کجا آمده اید چرا که همه باعث می شوند تا حس خوش آیندی داشته باشید. از روز اولی که به اینجا آمده ام رفتار بسیار خوبی با من شده است."

در نهایت هرناندز افزود: "چرا نمی توانم اینجا بازی کنم؟ من استعدادش را دارم و سخت کار خواهم کرد تا نشان دهم که به چنین باشگاه فوق العاده ای تعلق دارم. امیدوارم برخی اتفاقات مثبت رخ دهد، هم برای باشگاه و هم برای خودم."

برچسب‌ها: رئال مادرید چیچاریتو هرناندز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

312 Fc Man United1393/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi