خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

مویس در راه اینتر؟

مویس در راه اینتر؟
به گزارش خبرگزاری فوتبال-ایتالیا، ماتزاری پس از دو باخت پیاپی تیمش با نتایج 1-4 برابر کالیاری در خانه و 0-3 برابر فیورنتینا، شرایط نامناسبی دارد. گزارشاتی بسیاری منتشر شده که بر اساس آن ها، اگر اینتر بازی بعدی اش را به ناپولی ببازد، توهیر حکم اخراج ماتزاری را صادر خواهد کرد. تاکنون اسامی مطرح شده آنچنان جذاب و هیجان انگیز نبوده اند. برترین گزینه ها تاکنون والتر زنگا و روبرتو مانچینی بوده اند. به نقل از اسپورت مدیاست، به تازگی کاندیدای دیگری مد نظر قرار گرفته است و او کسی نیست جز دیوید مویس، سرمربی اخراجی شیاطین سرخ. گفته شده که مویس به همراه برادرش به عنوان مهمانان باشگاه، بلیط دیدار اینتر-ناپولی را در اختیار دارند و این مسئله باعث تشدید شایعات شده است. توهیر تاکنون مایکل بولینگ بروک، از مسئولین سابق یونایتد، و نمانیا ویدیچ را به خدمت گرفته است.

برچسب‌ها: اینتر میلان مویس ماتزاری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

29 1

240 مرگ قرمزبا7و41393/07/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi