خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

انريکه: براي من قهرماني پايان فصل مهم است

انريکه: براي من قهرماني پايان فصل مهم است
بارسلونا با برتری 2-0 در زمین رایو وایکانو، صدرنشینی خود را تداوم بخشید و با 19 امتیاز و بدون گل خورده بالاتر از سایر تیم ها در لالیگا یکه تازی می کند. لوئیس انریکه در نشست خبری پس از این بازی گفت:

بازی با رایووایکانو

بازی دشواری بود. می دانستیم مقابل حریفی قرار می گیریم که دوست ندارد توپ را از دست بدهد. در تمام طول بازی ما را تحت فشار قرار دادند اما توانستیم دو گل بزنیم و بازی را کنترل کنیم.این پیروزی به تیممان قدرت بیشتری در ادامه راه خواهد داد.

رکورد کلودیو براوو

بیش از هر افتخار شخصی که به بازیکنانم می رسد، از پیروزی تیمم خوشحالم. البته برای براوو بخاطر این رکوردی که ثبت کرد نیز بسیار خوشحالم. از عملکرد کلی او تا بدینجا بسیار راضی هستم نه فقط بخاطر رکوردی که بجای گذاشت.

اهمیت حضور براوو در دروازه

نه فقط براوو که تراشتیگن و ماسیپ هم دروازه بانان خوبی هستند. قدرت بازی با پای آنها نیز در سطح بالایی قرار دارد. امروز در مقابل رایو توانستیم فشار بازی را کنترل کنیم و در دقایقی که به هنرنمایی براوو نیاز داشتیم او به وظیفه اش عمل کرد.

متیو

از او همان چیزی را می خواهم که از سایر بازیکنانم توقع دارم. امروز پست بازی او تغییر کرده بود. او یک بازیکن چند پسته است و از این ویژگی او استفاده لازم را می برم.از بازیکنانم توقع دارم در هر پستی که به میدان می روند، بهترین نمایششان را ارئه کنند

صدرنشینی

برای من قهرمانی در پایان فصل مهم است. در حال حاضر چیزی را بدست نیاورده ایم

مسی و نیمار

روند گلزنیشان ادامه پیدا کرد. ارتباط بسیار خوبی بینشان وجود دارد و هرچقدر این ارتباط بیشتر باشد به نفع بارسلونا خواهد بود. از بازدهی این دو بازیکن بسیار خوشحالم.

برچسب‌ها: انریکه مسی نیمار بارسلونا کلودیو براوو ژرمی متیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

43 9

439 بازگشت پسرآتشین1393/07/13

عفی خطر رئال: این منظورش اینکه مسی بازیش بده بهتره بره بیرون چون از تیم کم میکنه ولی خودشو بکشه همه بهترین هارو بخره حریف رئال نمی شه

18 دی (09:36)


اسپارتاکوس اصل: چه تفاهمی!برای منم همین طور

16 آبان (23:55)


شاهین تهران123: بازیکنان این تیم همه فروشی لینک

12 آبان (20:50)


اسپارتاکوس اصل: رئالیا هم اگه منطقی باشن بارساروقبول دارن به عنوان بهترین

15 مهر (14:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi