خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

انریکه: مسی و نیمار کاملا آماده اند

انریکه: مسی و نیمار کاملا آماده اند
دو ستاره آرژانتینی و برزیلی بارسا که به تازگی پس از تمام رقابت های کوپا آمریکا و تعطیلات به اردوی بارسلونا اضافه شده اند عملکرد خوبی در دیدار با آ اس رم داشتند.

به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا از آمادگی لیونل مسی و نیمار پس از کوپا آمریکا خوشحال است.

تیم ملی آرژانتین به همراه لیونل مسی قهرمانی کوپا آمریکا را از دست داد و نتیجه را در ضربات پنالتی به شیلی واگذار کردند. نیمار هم که در رقابت ها کوپا آمریکا محروم شد به تیم باشگاهی اش بازگشته است و به نظر می رسد در آمادگی کامل به سر می برد.

نیمار و مسی شب گذشته اولین دیدار خود در آماده سازی فصل آینده، مقابل رم انجام دادند که بارسلونا موفق شد با نتیجه 3 بر صفر این تیم را در جام خوان گمپر شکست دهد. گل های این دیدار را نیمار، مسی و راکیتیچ به ثمر رساندند.

انریکه پس از این دیدار به خبرنگاران گفت:
-

نمایش آنها دیدنی و جذاب بود. مسی و نیمار به هماره ماسکرانو و دنی آلوز با آمادگی کامل آمده اند. زمانی که شما در تعطیلات هستید علاوه بر برنامه های خود برای تفریح باید دستورالعمل های رژیم غذایی را رعایت کنید و بدیهی است که آنها این را به خوبی انجام داده اند.

من عملکرد نیمار را دوست داشتم و البته نمایش تمام بازیکنان را در مقابل رم می پسندم. این همان مسیری است ما می خواهیم آن را دنبال کنیم.

برچسب‌ها: مسی نیمار انریکه بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

562 اف سی آزلگرونا1394/05/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi