خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

نصرت ایراندوست: از کارم لذت می برم و استعفا نمی دهم

نصرت ایراندوست: از کارم لذت می برم و استعفا نمی دهم
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: از کارم لذت می‌برم و استعفا نمی‌دهم.
وی در مورد پنالتی که برای تیم ملوان در دقایق ابتدایی بازی گرفته نشد، گفت: در مورد پنالتی بحثی ندارم. در استان خودمان هم مظلوم هستیم و شبکه استانی هم موقعیت‌های ما را نشان نمی‌دهد. در دقیقه 2 تک به تک نمی‌توانیم گل بزنیم. می‌خواهم بگویم که برنامه نود هم 20 موقعیت حریف را نشان می‌دهد. امروز هم بازی را شما دیدید و همان طوری که همکارم قول داده بود برای برد آمده بودیم و می‌خواستیم بازی خوبی انجام بدهیم و پیروز هم بشویم اما متاسفانه موقعیت‌های گل ما از دست رفت.
ایراندوست در مورد اینکه به آیا از سوی باشگاه او اولتیماتومی داده شده یا نه، گفت: بهتر است در این مورد از باشگاه بپرسید. هر وقت ابلاغ رسمی شد به شما می‌گویم و وقتی چیزی نگفته‌اند نمی‌دانم چه بگویم. چرا باید استعفا بدهم با حداقل امکاناتی تیمی ساخته‌ام که بهترین بازی را انجام می‌دهد مدیرعامل نداریم اما از رئیس هیات مدیره بپرسید. وقتی از کارتان لذت می‌برید چرا باید استعفا بدهید؟ شما مگر استعفا می‌دهید ازکارتان؟
وی در مورد اینکه چقدر به شما فرصت بدهند تا بمانید، گفت: هیچ وقت از نشستن سود نمی‌برید و فقط مرغ است که از نشستن سود می‌برد. شیر شاید گرسنه بماند اما مثل لاشخور لاشخوری نمی‌کند و ملوان همیشه شیر است و آینده خوبی دارد و جوانانی که به تیم تزریق می‌شوند و آینده ملوان را می‌سازند همانطور که سال 83 جوانانی ساختم که امروز در ملوان کارایی دارند. من بیشترین سود را دارم . با کمترین هزینه تیم خوبی می‌سازم. زحمات من را می‌بینید مثلا مهیار زحمتکش را ببینید. معنی شعارهای سه نقطه ای که می‌گویید چیست؟
وی در مورد حیاکن و رهاکن ، گفت: اشکالی ندارد من تحملم زیاد است به من می‌خواهند فحش بدهند بدهند اما به بازیکنان فحش ندهند و آستین را بالا زده‌ام و سفید قرارداد امضا کرده‌ام و خدمت برای ملوان نه منت دارد نه چیزی می‌خواهد از روز اول آمده‌ایم و بسم‌الله را گفته‌ایم.
ایراندوست در پاسخ به سوال فارس در مورد سیدحسین حسینی بازی نکرد، گفت: خوشحالم که در بازی با استقلال این سوال را بپرسید قلعه نویی هم به این سوال گفت سرمربی تعیین می‌کند که چه کسی بازی کند و این من هستم که ترکیب تیم را تعیین می‌کنم.
وی در مورد اینکه به داوری اعتراض ندارید گفت: من داور نیستم مربی‌ام اگر کار فنی دارید و سوال فنی دارید جواب می‌دهم.
ایراندوست در مورد اینکه هواداران ملوان می‌گویند اگر آن پنالتی گرفته می‌شد نتیجه فرق می‌شد، گفت: خدا را شکر که چنین نظری را مردم دارند من از تیم راضی هستم تا دو قدمی مساوی رفتم چرا نباید راضی باشم.
به امید ماندن ملوان در لیگ !

برچسب‌ها: نصرت ایراندوست ملوان اتحاد ملوان ملوان انزلی ملوان بندرانزلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

677 منتخب چیران1393/07/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi