خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

ایراندوست: شعارها روی بازیکنان تاثیرگذار است

ایراندوست: شعارها روی بازیکنان تاثیرگذار است
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: آیا درست است که هواداران در دقیقه 10 شعار حیاکن رها کن سر می‌دهند؟

نصرت ایراندوست پس از شکست خانگی 2 بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری گفت: از نظر کلی بخواهیم بازی را ارزیابی کنیم خوب بود و بد نبود اما حریف از دو موقعیتی که گیر آورد استفاده کرد اما ما از 4-5 موقعیتی که داشتیم استفاده نکردیم. برد و باخت دو روی سکه در فوتبال است و امروز باختیم و برای ما خوب نبود.
وی در مورد پنالتی‌های مکرر نیما دلاوری در ملوان، گفت : اگر شما به ما تذکر می دهید می‌گویم همین نقد را به بازیکنم داشتم و این مسایل را قبل از بازی هم به او گفتم. او یکی از بهترین بازیکنان دفاعی ما در اصفهان بود. امروز ما هم به خاطر همین اتفاق در بازی تعویضش کردیم امیدوارم بازیکنان جوانی که این موقعیت‌ برایشان پیش می‌آید از فرصت استفاده کنند. ما نه خوب بازی کردیم و نه بد، بازیکنانم تلاش کردند مخصوصا بعد از گل دوم تیم برای جبران گل‌های خورده خیلی تلاش کرد. نمی‌دانم موقعیت‌های تیم ما 100 درصد بود یا نه باید فیلم را ببینم اما یکبار توپ را به تیرک دروازه زدیم و باید گل می‌شد یا بدشانس بودیم یا بازیکنان بی‌دقت. در نیمه دوم هم یکبار توپ بین دو بازیکن ما گیر کرد
وی در مورد اینکه سرمربی سایپا معتقد بود یک پنالتی برای تیمش گرفته نشده، گفت: پنالتی اتفاق نیفتاده است و ما نه داوریم نه کارشناس داوری.
وی در مورد اینکه پنالتی سایپا درست بودی یا نه، گفت: از راه دور صحنه را می‌دیدیم. شما با من بحث داوری دارید یا بحث فنی؟! بحث داوری را به کارشناسان واگذار کنید در تبریز گفتم آن صحنه پنالتی بود همه به من توپیدند و گفتند چرا می‌گویی پنالتی بود بعد کارشناسان نظرم را تایید کردند و در این مورد هم بهتر است من نظری ندهم چون واقع بینانه نیست.
سرمربی ملوان در مورد اینکه مصدومیت‌های زیاد بازیکنان به دلیل شروع زود تمرینات تیم بوده، گفت: تاریخ شروع تمرینات ما مشخص است دوماه و 10 روز مانده به شروع لیگ تمرینات آغاز کردیم. اگر کتاب بدنسازی را بخوانید حداقل هشت هفته باید فرصت باشد ما تمرینات را زود شروع نکردیم شاید برخی تیم‌های دیگر دیر شروع کردند و اگر می‌گویید این آسیب‌دیدگی‌ها بخاطر زمان شروع تمرین ما بوده است بهتر است بدنسازان و پزشکان نظر بدهند
وی ادامه داد: مازیار زراع در بازی پرسپولیس دومتر تکل رفت و مصدوم شد، اولادی در خانه دستش مصدوم شد، یوسفی آخرین روز نقل و انتقالات به ما اضافه شده است و به همین دلیل 30 دقیقه بازی کرد. دست و دلمان می‌لرزید که امروز به سهیل رحمانی هم بازی بدهیم به هر حال بازیکن است و صدمه می‌بنید من خودم را مبرا از سوال شما نمی‌کنم اما اتفاق‌ است رخ داده است. من هرگز نگفته‌ام بازیکن نداشتیم باختیم. همه بازیکنان تیم هستند و همه تلاش می‌کنند ملوان نتیجه بگیرند و مصدومیت هم جزیی از فوتبال است. امیدوارم با بازگشت مصدومان شرایط تیم به گونه‌‌ای شود که دیگر شرمنده هواداران نشویم.
وی در مورد وضعیت هواداران ملوان، گفت: خیلی از هواداران سکوت کرده‌اند تا بازی خوب دوم ما را ببیند وقتی هوادار برای حمایت می‌آید که تشویق کند ما هم باید دو بازی متوالی خوب باشیم. یک بازی خوب هستم و یک بازی می‌بازیم یا مساوی می‌کنیم. اما از شما سوال می‌کنم درست است که در دقیقه 10 گل بخوریم و هوادار از همان موقع شعار حیاکن رهاکن سربدهند؟! من کر نیستم گوش دارم می‌شنوم.
سرمربی ملوان در مورد اینکه 6 بازی در دقیقه 10 گل خورده‌اند، گفت: اصلا 10 بازی 10 گل خوردیم فوتبال 90 دقیقه است و باید تا دقیقه 90 حمایت کنند و اگر بازنده شدیم بیایند سنگباران کنند اگر باختیم.

وی در مورد اینکه هواداران تیم ملوا را هم تشویق کردند، گفت: من می‌گویم در دقیقه 10 می‌گویند حیاکن رهاکن در دقیقه 15 تشویق می‌کنند. در دقیقه 20 حیاکن رهاکن می‌گویند و دقیقه 30 تشویق می‌کنند. تشویق باید روندی داشته باشد. کسانی که این کارها را می‌کنند تماشاگر واقعی ملوان نیستند یا ذهنیت دارند یا از من و دیگری ناراحتند و این حرف‌ها را می‌زنند. ملوان را باید تشویق کنید. من به چشم خودم دیدم بازیکنم را که زیر لب زمزمه بدی می‌کرد و ناراحت بود. این مساله بر مغز بازیکن تاثیرگذاشته است. او می‌بینید بزرگتر تیم را فحش می‌دهند به پدر یا مادرش بد و بیراه می‌گویند خب مشخص است که ناراحت می شوند. من ناراحت نمی‌شوم به چه کسی اعتراض کردند اما می‌گویم ملوان اصل است.

سرمربی ملوان تصریح کرد: گفتم دو بازیکن مصدوم دارم و انتظار داشتیم آنها به بازی برسند ابه همین دلیل با رافخایی صحبت کردیم و گفت که قبول می‌کنم که یک خط عقب‌تر بازی کنیم واز رمضانی در خط حمله استفاده کنیم. نیمه دوم هم به اعتمادی فرصت دادیم. در انزلی می‌خواستیم پیوسته حمله کنیم. دلیل استفاده از رمضانی به جای رضا اعتمادی به همین دلیل بود. که سهیل رحمانی هم خوب کار کرد و بعد از مدت‌ها 90 دقیقه در ترکیب قرار گرفت و خوب بازی کرد. ما بخاطر صدمه دیدگی تغییرات در ترکیب تیم داشتیم.
وی ادامه داد: من همیشه از تیم ملوان ابراز رضایت می‌کنم چون داخل ملوان بودم می‌دانم چه می‌گذرد اما این ملوان باید درست شود و پوست اندازی کند تا جوانانش بیایند و غریبه‌ها می‌آیند و بعد وقتی پول نباشد غریبه‌ها می روند. یکی با مدیریت و قربانت بروم یکی با پول و با توپ تشر بازیکن را نگه می‌دارد بنابراین نمی‌شود ادامه داد من هم بخاطر پوست اندازی جوانان را آوردیم و هر وقت درست شد مردم هلهله کنند و شادی کنند من هم می‌روم ملوان مهم است.

برچسب‌ها: اتحاد ملوان نصرت ایراندوست ملوان ملوان بندرانزلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

37 4

375 وینچسترسیتی1393/06/21

آبای با غیرت: حرام زاده

12 مهر (22:02)


افتخار ملوان: من که هیچوقت ندیدم این مربی بشه درسته پیشکسوته ولی دلیل نمیشه برینه تو تیم

22 شهریور (00:59)


انزلی چی برندس: گو نخور حیا کن رها کن چی میخوای از تیم ما تیم ما جوونه مربی ام جوون میخواد صدام گرفت اینقد گفتم حیا کن رها کن تو استادیوم برو

22 شهریور (00:17)


آبای با غیرت: خفه شو گو مشو تیم مار رها کن

21 شهریور (23:11)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi