خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مرزبان: هر باخت مثل زخم روي صورت ما مي‌ماند

مرزبان: هر باخت مثل زخم روي صورت ما مي‌ماند
عليرضا مرزبان بر خلاف خيلي از کارشناسان که جايگاه پديده را در ميان تيمهاي بالاي جدول پيش بيني مي کردند، از ابتداي فصل معتقد بود که اگر اين تيم که تازه از ليگ يک آمده بتواند 35 امتياز گرفته و در ليگ برتر باقي بماند براي او کفايت مي کند.مرزبان در گفتگو با خبرنگار "مستر90" باز هم این گفته خودش را تکرار کرد: برای من بقای پدیده در لیگ برتر کافی است.
پدیده حتی در3+90 هم می توانست گل بزند
در دیدار مقابل پیکان وقتی ما گل اول را زدیم می توانستیم گل دوم و سوم را هم بزنیم که ما طوری از سمت چپ آماده و با کیفیت شروع کردیم که حتی در دقیقه 3+90 هم می توانستیم گل بزنیم. اما متاسفانه گل دوم را خوردیم و همه چیز عوض شد. اما به هر حال هر باخت مثل یک اثر زخم روی صورت ما هست که باقی می ماند.
داوری ها در لیگ به ضرر ما هست
یکبار به شما گفتم که داور ها در لیگ اشتباهاتی انجام می دهند که به ضرر پدیده تمام می شود. ما داریم اشتباهات بازی با سایپا را از طریق فدراسیون پیگیری می کنیم. چون به نظر من بعضی از اتفاقاتی که در مستطیل سبز می افتد خیلی هم بی قصد و غرض نیست.
پدیده با 8 میلیارد بسته شد
ما باید این واقعیت را قبول کنیم که تیم ما از لیگ یک آمده است. من دنبال یک تیم با کیفیت هستیم. اما حتی آن زمان که کارشناسان با توجه به نتایج ما می گفتند که این تیم در کورس هست شما هرگز از من نشنیدید که بگویم ما برای قهرمانی تلاش می کنیم و همیشه گفته ام که اگر تیم ما 35 امتیاز بگیرد و در لیگ برتر باقی بماند، کافی است. پدیده یکی از تیمهای پایین از لحاظ بودجه است. ما سعی کردیم با 8 میلیارد تیم را ببندیم.
باید یک بازیکن خارجی به پدیده اضافه کنم
وقتی که پدیده به لیگ برتر آمد. با شرایطی که سازمان لیگ برای ما گذاشت ما نتوانستیم بیشتر از 7 بازیکن لیگ برتری بگیریم.اما در تلاش هستم تا برای کمک به تیم یک هافبک استرالیایی اضافه کنم که به زودی به ترکیب ما اضافه می شود. از هواداران پدیده هم تشکر می کنم که با وجود باخت تیم هنوز ما را تشویق می کنند.

برچسب‌ها: پدیده مرزبان لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 1

126 مهدی.محمدجواد1393/07/07

لیورپول کلوپ: مرزبان باتعصب_ حمایت هواداران از تیم های مشهد هیچوقت قطع نمیشود حتی اگه بقیه بازی ها رو هم ببازند

8 مهر (00:42)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi