خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

دو سورپرایز مهم برانکو در ترکیب بازی مقابل پدیده

دو سورپرایز مهم برانکو در ترکیب بازی مقابل پدیده
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاگردان برانکو امشب در اولین گام از لیگ هجدهم برابر پدیده مشهد حاضر خواهند شد. آنها با از دست دادن 5 ستاره خود نسبت به فصل گذشته، با سیمایی متفاوت لیگ را استارت خواهند زد.در میان سرخپوشان تهرانی اما گادوین منشا در تمرینات پیش فصل نمایشی متفاوت نسبت به فصل قبل از خود به جا گذاشته و امیدوار است بتواند جایگاه ثابت خود در ترکیب این تیم را به دست بیاورد. منشا که با داعیه آقای گلی از پیکان به پرسپولیس پیوسته بود و پیراهن شماره 90 را از آن خود کرد، در ادامه نتوانست مطابق انتظارات به درخشش در این تیم ادامه دهد.
منشا اما در تمرینات آماده سازی نمایش و عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته تا برانکو نسبت به خط حمله تیمش با امیدواری بیشتری فصل را آغاز کند. منشا که در روزهای پایانی فصل گذشته به یک نیمکت نشین در جمع پرسپولیس تبدیل شده بود، در انتظار فرصت مناسب از سرمربی کروات تیمش است تا بتواند نشان دهد به روزهای اوج حضورش در پیکان رسیده و با انگیزه بالا به دنبال گلزنی با پیراهن این تیم است و در این باره احتمال حضور او به جای نعمتی در بازی بسیار محتمل خواهد بود.
از خط حمله که بگذریم شنیده ها حاکی از آن است که به احتمال فراوان بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس نیمکت‌نشین خواهد بود.بیرانوند به دلیل حضور در جام جهانی و دیر اضافه شدن به تمرینات پرسپولیس احتمالا از روی نیمکت بازی تیمش را تماشا خواهد کرد و بوژیدار رادوشوویچ در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت.در تمرین پرسپولیس برانکو دروازه‌بان کروات تیمش را در ترکیب اصلی قرار داد و او دروازه‌بان سرخ‌ها در این دیدار خواهد بود.

برچسب‌ها: پرسپولیس لیگ برتر پدیده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

189 لرد ایران زمین1397/05/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi