خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,701

پيش بازي آرسنال-تاتنهام

پيش بازي آرسنال-تاتنهام
دو تيم آرسنال و تاتنهام، امروز در هفته ي ششم ليگ برتر در يکي از جنجالي ترين دربي هاي انگليس، در ورزشگاه اميريتس به مصاف يکديگر خواهند رفت.
به گزارش خبرگزاري آريا،آرسنال در جام اتحاديه مقابل ساوتهمپتون شکست خورد و حذف شد و ونگر و شاگردانش مي‌خواهند واکنش مناسبي به اين اتفاق بدهند.
آرسنال؛ بحران در اردوي توپ‌چي ها
آرسنال فصل را در ابتدا خوب شروع کرد ولي دچار افت شديدي شد. آنها در 5 بازي خود در ليگ، 2 پيروزي و 3 تساوي کسب کردند ولي در ليگ قهرمانان، مقابل دورتموند شکست خوردند و همچنين در جام اتحاديه، با شکست 2-1 مقابل ساوتهمپتون، از رقابت‌ها کنار رفتند. در حقيقت، آرسنال در 5 بازي اخير خود، دو تساوي، دو شکست و يک پيروزي کسب کرده است. ونگر بار ديگر فلاميني را در اختيار خواهد داشت ولي تئو والکات، اوليوير ژيرو، متيو دبوشي و ناچو مونرئال، همچنان مصدوم هستند و در دربي لندن نمي‌توانند تيمشان را همراهي کنند.
تاتنهام؛ پوچتينو به دنبال تاريخ سازي
تاتنهام، در طول تاريخ ليگ برتر، رقيب آرسنال بوده ولي هميشه، مثل سايه ي اين تيم عمل کرده و پس از سال 1994، در ليگ برتر نتوانسته بالاتر از اين تيم قرار بگيرد. پوچتينو که اين فصل روي نيمکت اسپرز نشسته، در 5 بازي اول خود در ليگ ، 2 پيروزي، 1 تساوي و دو شکست کسب کرده و در رده ي نهم جدول قرار دارد. آرسنال در ليگ، شکست ناپذير بوده و پوچتينو براي قرار گرفتن در تاريخ تاتنهام و پيروزي در اين ديدار، بايد از سد‌هاي مختلفي عبور کند. آمار تاتنهام در بازي هاي رو در رو خوب نيست. در حقيقت، در 5 بازي اخير، 4 پيروزي سهم آرسنال و تنها يک پيروزي سهم تاتنهام بوده است.

برچسب‌ها: آرسنال تاتنهام لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 1

206 پامپلونا1393/07/05

آ ر ا: میانه قدرت +800 فقط 50 الماس لینک و لینک

6 مهر (00:10)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi