خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

احساساتی شدن ستاره آرسنال از اولین تجربه کاپیتانی!

احساساتی شدن ستاره آرسنال از اولین تجربه کاپیتانی!
بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، پس از بستن بازوبند کاپیتانی آرسنال برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود احساساتی شد.احساساتی شدن ستاره آرسنال از اولین تجربه کاپیتانی!
آرسنال امروز در یک بازی خانگی موفق شدند شفیلدیونایتد را 5-0 در هم بکوبند. ادی نکتیاه هت تریک کرد در حالی که فابیو ویرا و تاکه‌هیرو تومیاسو هم هر یک یک گل به ثمر رساندند. سه امتیاز امروز به این تیم کمک کرد تا جایگاه دوم جدول لیگ را پس بگیرند و توپچی‌ها اکنون با 24 امتیاز از 10 بازی، تنها دو امتیاز از صدرنشین تاتنهام فاصله دارند و با تیم کاملی که دارند، می‌توانند به صدرنشینی در ادامه لیگ برتر فکر کنند.

میکل آرتتا، ساکا را به عنوان کاپیتان باشگاه در غیاب مارتین اودگارد، که به دلیل مصدومیت جزئی نمی‌توانست تیم را همراهی کند، انتخاب کرد. ساکا که از آکادمی جوانان آرسنال به تیم اصلی آمده است، پس از اینکه تیمش را در یک برد فوق العاده 5-0 رهبری کرد، غرق در شادی بود و حتی نمی‌توانست راحت حرف بزند. او در مورد احساسش گفت: "من واقعاً نمی‌دانم چگونه آن را توصیف کنم. کلمه‌ها را از دست داده ام. شما من را می‌شناسید و می‌دانید که از کجا آمده‌ام: از آکادمی این تیم. حضور به عنوان کاپیتان و هدایت بچه‌ها امروز غیرقابل باور بود. توصیف این احساس سخت است. این فقط شگفت انگیز است. من از آن لذت بردم. تجربه متفاوتی بود. بدیهی است که هنوز باید در مورد کاپیتانی یاد بگیرم، گاهی نمی‎‌دانستم باید چه کار کنم! اما در نهایت خوب بازی کردیم که مهم‌ترین چیز بود. ما سه امتیاز را گرفتیم."

برچسب‌ها: آرسنال ساکا بوکایو ساکا لیگ جزیره قهرمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

57 آرسنال۲۰۲۴1402/08/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi