خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,066

انریکه:سوارز مشکل اضافه وزن ندارد

انریکه:سوارز مشکل اضافه وزن ندارد
وئيس انريکه رد نشست خبري امروز خود به دفاع از سوارز پرداخت و از عملکرد جرمي متيو تمجيد کرد

لوئیس انریکه ساعتی پیش در نشست خبری پیش از بازی با گرانادا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. یکی از موارد مورد سوال خبرنگاران، درمورد اضافه وزن سوارز بود که انریکه به شوخی اظهار داشت که سوارز پیش از این عمل لیپوساکشن انجام داده و مشکل چاقی ندارد.

سوارز که در پیروزی 6-0 تیم دوم بارسلونا مقابل جوانان اندونزی، زننده 2 گل بود، منتظر است تا روز 24 اکتبر محرومیت او به پایان برسد و بتواند مقابل رئال در برنابئو به میدان برود.او در این تابستان با قیمت 88 میلیون پوند، از لیورپول راهی بارسا شد.

انریکه در این نشست گفت:" سوارز اضافه وزن دارد؟ به هیچ وجه. اینها فقط مسائلی است که در رسانه ها مطرح می شود. او همانند دوران حضورش در لیورپول است و هیچ چیز به اندازه شرایط جسمانی فعلی او مرا خوشحال نمی کند"

یکی دیگر از خرید های تابستانی بارسا که نمایش های اخیرش، انریکه را تحت تاثیر قرار داده جرمی متیو است. او در این نشست به تمجید از این بازیکن فرانسوی پرداخت و گفت:" متیو به دفاع ما سرعت و قدرت بیشتری بخشیده است. وقتی او را به خدمت گرفتیم، در مورد قیمت خرید او بخث های فراوانی مطرح شد؛ اما او پاسخ سریع و خوبی به این انتقادات داد "

انریکه همچنین اشاره داشت که توماس فرمالن نیز در آستانه بازگشت به میادین است :"فرمالن خیلی خوب تمرین می کند.از لحاظ بدنی اوضاع بسیار خوبی دارد.او حالا می تواند به تیم ما کمک کند. همه مدافعین بارسا تا بدینجا مرا متقاعد کرده اند. هر بازیکنی سبک خاص خودش را دارد و باید بگویم که از همه آنها راضی هستم"

بارسلونا فردا باید به مصاف گرانادا برود. رافینیا تنها غایب بارسا در این بازی خواهد بود.

برچسب‌ها: لوئیس انریکه لوئیس سوارز بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 2

245 بارسلوناابی1393/07/04

اسپارتاکوس اصل: تیمم روچقدمیخری؟؟

20 آبان (14:10)


انجمن تونکس: لینک بازی اتومبیل رانی تونکس شروع شد بدویین ثبت نام کنین

5 مهر (23:40)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi