خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

پیام پر رمز و راز سوارز برای مسی

پیام پر رمز و راز سوارز برای مسی
لوئیس سوارز، مهاجم سابق بارسلونا با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به شایعات بازگشت لیونل مسی دامن زد.

مهاجم اروگوئه‌ای تصویری از دوران موفق خود به همراه مسی در بارسلونا را به اشتراک گذاشت. بدون شک مسی بهترین بازیکن در زمین و بهترین دوست او خارج از زمین بود.

سوارز با قرار دادن تصویری از خودش و مسی در دیدار سال 2016 مقابل دپورتیوو لاکرونیا که 8 گل به ثمر رساندند، منتشر کرد و در آن علامت Back یا بازگشت نیز قرار داد.

پیام سوارز برای مسی چه می‌تواند باشد؟ شاید او می‌خواست تصویری از خود و مسی به یاد دوران درخشان حضورشان در بارسلونا به نمایش بگذارد یا اینکه به نوعی نشان دهد بهترین اتفاق برای هر دو بازیکن، بازگشت‌شان به جمع آبی اناری‌ها است؛ جایی که کنار یکدیگر همه جامی کسب کردند.

همان‌طور که قبلا نشریات اسپانیایی اعلام کرده بودند، بارسلونا به دنبال بازگرداندن مسی به تیم است. در واقع ژاوی، سرمربی بارسا این انتقال را می‌خواهد و توضیح داده که از مهاجم آرژانتینی چگونه در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد.

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن پس از دو فصل در 30 ژوئن به پایان می‌رسد. ژاوی معتقد است که این انتقال رخ خواهد داد. در یکی از صحبت‌هایی که او با مسی داشته، به مهاجم سابق بارسا گفت: "یک کار در فوتبال داری، آنجا (پاری سن ژرمن) را برای بقیه زندگی‌ات ترک کن."

برچسب‌ها: بارسلونا لیونل مسی لوئیس سوارز پاری سن ژرمن فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

44 ※宲會 King 會宲※1402/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi