خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,924

رضايت سرمربي سيتي از شاگردانش

رضايت سرمربي سيتي از شاگردانش
مانوئل پيگريني، سرمربي منچسترسيتي، پس از پيروزي ۷-۰ تيمش مقابل شفيلدونزدي، از احتمال ماندن فرانک لمپارد در اتحاد، بعد از ماه ژانويه، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: این هافبک باتجربه انگلیسی که در ابتدای هفته مقابل چلسی گلزنی کرد، در دیدار دیشب هم دو گل زد تا نشان بدهد می تواند گزینه موثری برای تیم پیگرینی باشد. قرارداد قرضی لمپارد با سیتی در ماه ژانویه به پایان می رسد اما پیگرینی اعلام کرد وقتی زمان بازار نقل و انتقالات زمستانی فرا برسد، قرارداد این بازیکن تمدید خواهد شد.
پیگرینی گفت:" این موضوعی است که باید بیشتر در مورد آن فکر کنیم. در حال حاضر موضوع مهمی نیست. باید ببینیم در ژانویه چه رخ خواهد داد. هنوز دو- سه ماه برای تصمیم گیری وقت داریم. کاری را انجام می دهیم که برای باشگاه و بازیکن بهترین باشد.
باید در مورد چیزهای زیادی صحبت شود اما ماندن او غیرممکن نیست. برای من نگه داشتن یک بازیکن خوب در تیم کار دشواری نیست؛ مشکل وقتی است که بازیکن خوب نداشته باشید. برای فرانک خیلی مهم بود که بار دیگر گل بزند. او بازیکن بسیار مهم است. بعد از بازی مقابل چلسی هم گفتم که او بازیکن مهمی برای تیم ماست. شاید او ۳۶ ساله باشد و نتواند هر سه روز یک بازی انجام بدهد اما می داند چطور بازی کند و از این نظر، بازیکن بزرگی است."
منچسترسیتی در مرحله بعد جام اتحادیه باید مقابل نیوکاسل قرار بگیرد و پیگرینی اعلام کرد برای تیمش جام اتحادیه بی اهمیت نیست:" این نتیجه رضایت بخشی بود و خیلی خوب بود که بهترین فرم گلزنی مان برگشتیم. آنها خوب بازی کردند و اختلاف واقعی دو تیم اینقدر نیست. آنها به ویژه در نیمه اول خیلی خوب بودند اما خوشحالم که توانستیم بار دیگر بهترین عملکرد مان را در فاز هجومی ارائه کنیم."

برچسب‌ها: پیکرینی رضایت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

85 مهدی.محمدجواد1393/07/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi