خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

یوونتوس 3 - 0 چزنا

یوونتوس 3 - 0 چزنا
هفته چهارم رقابت های سری آ ایتالیا با برتری شیرین و پرگل تیم یوونتوس در مقابل چزنا دنبال شد و شاگردان الگری سه امتیاز دیگر را به اندوخته های خود اضافه کردند .

الگری از ابتدا تیم خود را با ترکیب بوفون - اوگبونا - بونوچی - کیلینی - لختشتاینر - ویدال - مارکیزیو - پریرا - اورا - جووینکو - یورنته به میدان فرستاده بود و بازیکنان نیمکت نشین عبارت بودند از روبینهو - ولپه - رُمولو - پادویین - پوگبا - په په - آزاموا - ماتیلو - موراتا - توز - کومن

یوونتوسی ها همانند دیدارهای قبلی بازی را با تعداد نفرات زیادی در زمین حریف آغاز کرد و این در حالی بود که چزنا با تمامی نفرات در زمین خودی مشغول دفاع بود و تنها چشم به ضد حملات داشت.

حضور یورنته در کنار جووینکو در خط حمله نیز از نکات جالب توجه این بازی بود و الگری از موراتا و توز در ترکیب اصلی بهره نبرده بود.

یوونتوسی ها چندین موقعیت مناسب را بر روی دروازه حریف مهیا کردند اما هیچ کدام از انها راهی به دروازه نداشت تا اینکه داور دیدار در هجدهمین دقیقه از بازی خطای هند مدافع حریف را گرفت و یک ضربه پنالتی به سود بانوی پیر را اعلام کرد.

ویدال که به تازگی به ترکیب یوونتوس برگشته بود پشت ضربه قرار گرفت و به زیبایی دروازه ی حریف را باز کرد و البته دروازه بان حریف نیز واکنش بسیار خوبی در قبال این ضربه داشت.

بعد از گل بازی به نسبت دقایق ابتدایی ارام تر شد و یوونتوس با پاس های کوتاه به دنبال راهی به سمت دروازه ی حریف بود.

چزنا نیز از این فرصت استفاده کرد و خود را به دروازه ی یووه نزدیک تر کرد تا جایی که شوت از راه دور این بازیکن را بوفون به سختی دفع کرد.

در حالی که 41 دقیقه از زمان بازی سپری شده، یوونتوسی ها 17 دقیقه از زمان بازی را در اختیار داشته و تیم چزنا تنها 6 دقیقه.

داور دیدار سوت پایان بازی در نیمه اول را به صدا در آورد و بانوی پیر با همان تک گل به رختکن رفت.

آغاز بازی در نیمه دوم

در همان دقیقه ی اول از نیمه دوم، ویدال توپ برگشتی جووینکو را با ضربه ای دیدنی به سمت دروازه ی لئالی فرستاد اما توپ ارتفاع گرفت و از بالای دروازه به بیرون رفت.

55 دقیقه از زمان بازی سپری شد و در نیمه ی دوم یک بازی بسیار ارام و کم تحرک را شاهد هستیم که امار پاس های اشتباه هر دو تیم بسیار بالا می باشد.

ضربه ی آزاد سباستین جووینکو که از فاصله ای نسبتا دور به سمت دروازه ی چزنا زده شد، توسط لئالی به کرنر فرستاده شد تا پعد از دقایق زیادی شاهد یک صحنه ی زیبا در بازی باشیم.

ویدال ستاره ی یوونتوس در این مسابقه یک بار دیگر هنر خود را به رخ همگان کشید و در 64 دقیقه از بازی با ضربه ای از راه دور دروازه ی حریف را باز کرد.

یورنته بازیکن اسپانیایی یوونتوس هفتاد دقیقه در زمان بازی حضور داشت اما حرکت مفیدی انجام نداد و در این دقیقه از بازی جای خود را به موراتا داد.

این بازیکن جوان در بدو ورود به میدان می توانست اولین گل خود را برای یوونتوس به ثمر برساند اما بی دقتی مانع از این مهم شد.

سیمونه پادوین بازیکن بعدی است که وارد بازی می شود و ویدال که نقش مهمی در پیروزی بانوی پیر داشت از زمین بازی خارج می شود.

هشتاد دقیقه از زمان بازی شده و دو تیم با همان نتیجه به کار خود ادامه می دهند و یوونتوس چند موقعیت نصف و نیمه را به دست آورده ولی هیچ کدام از انها راهی به دروازه ی لئالی نداشته اند.

یک حرکت زیبای تیمی از نیمه ی میدان آغاز شد و لختشتاینر با فراری دیدنی و ضربه ای فوق العاده موفق شد برای سومین بار دروازه ی حریف را باز کند.

استفن بلافاصله بعد از گلزنی، زمین بازی را ترک کرد و یوونتوسی ها آخرین تعویض خود را انجام دادند و سیمونه په په راهی میدان شد.

در هشتاد و هفتمین دقیقه از بازی جووینکو فرصت داشت تا گل های یوونتوس را به عدد 4 برساند اما ضربه ی دیدنی وی به تیرک دروازه ی حریف برخورد کرد و به زمین بازی برگشت.

داور دیدار بعد از 3 دقیقه زمان تلف شده، سوت پایان بازی را به صدا در آورد و بانوی پیر با 3 گل حریف خود را در هم کوبید.

برچسب‌ها: یووه چزنا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

145 ایـــران1393/07/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi