خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

سپاهان و تراکتورسازی نبرد درون زمین، رفاقت روی سکوها

سپاهان و تراکتورسازی نبرد درون زمین، رفاقت روی سکوها
مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی هفته گذشته خود جمله جالبی را بر زبان آورد. او گفت: « قرار است با هماهنگی‌های صورت گرفته بین دو باشگاه سپاهان و تراکتورسازی دفتر مشترک حفظ منافع هواداران این دو تیم در تهران افتتاح شود.» اتفاقی بسیار خوب آن هم در فوتبالی که تماشاگرانش در خانه حریف با تکه‌های آجر و سنگ و سیمان پذیرایی می‌شوند که می‌تواند ابداع کننده فرهنگ جدیدی در بحث هواداری ورزشی باشد. هم سپاهان و هم تراکتورسازی از باشگاه‌های پرسابقه و قدیمی در فوتبال ایران هستند که از لحاظ فوتبالی رقابتی فشرده و نفس‌گیر در طی این چند سال اخیر را تجربه کرده اند و هر کدام هم به عناوین مختلفی دست یافته اند اما رابطه هوادارانشان هیچگاه از دایره ادب خارج نشده است. همانطور که هواداران تراکتورسازی به هنگام سفر به اصفهان مورد پذیرایی طرفداران سپاهان قرار می‌گیرند در مقابل تبریزي‌ها هم چیزی کم نمی‌گذارند و تلافی محبت سپاهانی‌ها را در خانه خودشان جبران می‌کنند آن هم به صورتی که حتی کار به برنامه ۹۰ هم می‌کشد و فردوسی پور که همیشه از فرهنگ نامناسب روی سکوها گله مند بوده است از پخش تصاویر برخورد هواداران زرد و قرمز در اصفهان و تبریز لذت می‌برد.
بازی روز جمعه هرچند که نقش مهمی در تعیين قهرمان لیگ دارد و سه امتیازش می‌تواند یکی از این دو تیم را به عرش برساند ولی به هر صورت چیزی برای هواداران سپاهان و تراکتورسازی عوض نشده و مطمئنا هواداران تبریزی از همین امروز منتظر حضور طرفداران سپاهان در شهر خودشان هستند تا پیوند دوستانه دو باشگاه را محکم‌تر از قبل کنند.
سپاهان و تراکتورسازی درون زمین با یکدیگر خواهند جنگید اما طرفدارانشان بر روی سکوها پیوند اخوت و برادری با یکدیگر امضا کرده‌اند و هواداران می‌توانند با خیالی راحت فقط و فقط به تماشای یکی از زیباترین فوتبال‌های لیگ برتر بین دو نماینده با سابقه شهرستانی بنشینند بدون اینکه نگران برخورد سنگ یا آجر به سرشان باشند.

برچسب‌ها: سپاهان تراکتورسازی رفاقت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

149 طبس کلاب1393/06/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi