خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

لیکنز: سه امتیاز بازی فردا برای قهرمانی مهم است.

لیکنز: سه امتیاز بازی فردا برای قهرمانی مهم است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و همچنین مصدومیت بازیکنان برطرف شد.
به گزارش تراكتوركلاب، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: تمرینات سختی را از روز های گذشته پشت سر گذاشته ایم. اشکان دژاگه از حضور در این بازی محروم است ولی توانستیم یکسری مصدومیت‌ها را در این هفته برطرف کنیم. دژاگه یکی از مهم‌ترین بازیکنانی است که برای تراکتورسازی به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: علی عبدالله زاده را به علت مصدومیت در تمرین روز گذشته در اختیار نداریم و شرایط محمدرضا اخباری نیز به علت مصدومیت از ناحیه دست مشخص نیست.

وی در خصوص شرایط تیم سپاهان، بیان کرد: این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر صدرنشین مسابقات است. سپاهان از بهترین تیم‌هایی است که قرار است مقابل تراکتورسازی به میدان برود. تعداد گل‌های زده سپاهان زیاد بوده و در مقابل گل های کمتری دریافت می کند.. هماهنگی خوبی بین خط حمله و دفاع این تیم اصفهانی وجود دارد. سپاهان چهار امتیاز از ما جلوتر هستند و از طرفی یک بازی معوقه نیز دارند.

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: کادر فنی کنونی سپاهان سال گذشته در ذوب آهن بوده و پیش از آن نیز در تراکتورسازی بودند. چند بازیکن این تیم سابقه حضور در تیم تراکتورسازی راند که شاخص ترین آنها مهدی کیانی است. باید برای بازی فردا آمادگی ذهنی داشته باشیم. هواداران باید بدانند که سه امتیاز بازی فردا برایمان خیلی مهم است. باید از تیم حمایت کنند چرا که سه امتیاز بازی فردا کمک زیادی به تیم‌مان خواهد کرد. هر چند سپاهان تاکنون شکستی در رقابت های لیگ‌ برتر نداشته است.

لیکنز با اشاره به اهمیت کسب سه امتیاز این دیدار گفت: از دو بازی خانگی نیم‌فصل دوم حداکثر امتیازات را گرفتیم. در بازی‌های خارج از خانه هم دو امتیاز گرفتیم. فردا تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. طبیعی است که ساسان انصاری بتواند شانس بازی بیشتری داشته باشد. خوشحالم این بازیکن جزو بازیکنان ما است. البته مهدی‌زاده هم بازیکنی بود که می‌توانست در چند پست بازی کند که او را با انصاری معاوضه کردیم و یک مدافع را از دست دادیم. خوشحالم که می‌توانم فردا یک بار دیگر او را ببینم. مهدی‌زاده دارای شخصیت بالایی است. ساسان انصاری فردا به عنوان مدافع به میدان نمی‌رود و مهاجم تیم‌مان است.

لیکنز ادامه داد: در بازی مقابل سایپا با 2 مهاجم و هجومی بازی کردیم، اما بازیکنان تیم شتاب زده بودند و نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند. همچنین تعدادی از بازیکنان در یک ماه گذشته به تیم تراکتورسازی اضافه شدند که برای رسیدن به مرز آمادگی نیاز به زمان دارند تا بتوانند خود را با تیم هماهنگ کنند.

لیکنز درباره افزایش قدرت هجومی تیمش یادآور شد: می‌توانم تعداد مهاجم‌ها را افزایش دهم تا سیستم بازی ما تغییر کند اما این موضوع نیازمند زمان مناسبی است. من جزو مربیانی هستم که در هر بازی بیشتر از یک گل بزنیم. دیروز بازی بارسلونا و رئال مادرید در ال‌کلاسیکو و همچنین بازی چلسی و تاتنهام را دیدم. همه دیدیم که چه بازی‌های خوبی برگزار شد. همه دیدند که رئال تیم بهتری بود اما برد از آن بارسلونا بود. دوست دارم کم کم به شرایط ایده‌آل برسیم. بازیکنان با کیفیتی داریم و می‌خواهیم با افزایش رقابت بین بازیکنان، بهترین مهره در هر دیدار به میدان برود.

سرمربی تراکتور درخصوص حضور هواداران در ورزشگاه گفت: از لحاظ من حمایت هواداران در بازی تراکتورسازی بسیار مهم است و امیدوارم فردا شاهد حضور تماشاگران و حمایت همه جانبه آنها باشیم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به قدرت خط دفاعی سپاهان گفت: سپاهان 12 گل دریافت کرده است و در نگاه اول به نظر می‌رسد این تیم دفاعی است، اما این تیم هجومی بوده و گل‌های زیادی زده و حریف سرسختی در بازی فردا برابر ما است.

لیکنز درباره محرومیت دژاگه از این بازی و عدم تعویض به موقع او از سوی کادرفنی گفت: دژاگه کاپیتان تیم ملی و بازیکن مهمی برای تیم‌مان است. قبل از بازی با سایپا به بازیکنان گفتم که کارت‌های بیهوده نگیریم. اخطار دژاگه در برابر سایپا بی‌مورد بود. داور می‌خواست اشتباهش در کارت دادن به تیم حریف را جبران کند و به همین دلیل به دژاگه کارت داد. این موضوع موجب از دست رفتن یکی از بازیکنان مهم تیم‌مان شد. به علت کارت‌ زردهای بیهوده، دژاگه را برای بازی فردا نداریم. اکنون برایم مهم است که بازیکن جایگزین او بتواند نمایش خوبی داشته باشد.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: در بازی مقابل نساجی خیلی ناراحت بودم زیرا وقتی بازی یک بر یک بود تلاش زیادی نکردیم برای زدن گل دوم؛ در آینده باید تفکرمان را حرفه‌ای کنیم. در بازی مقابل سایپا طوری بود که هر کرنر و اوت، یک فرصت گل برای حریف بود و در بازی مقابل سپاهان هر پرتاب اوت و هر ضربه بلند خطر گلزنی روی دروازه ما را ایجاد می‌کند.

سرمربی تراکتورسازی خاطر نشان کرد: اول از همه لی اروین رفته و دوبار برگشته؛ مانند فرزندی که رفته و بعد از چند ماه به خانه‌اش برگشته. وی بعد از 3 ماه به تراکتورسازی بازگشته و در این مدت تمرین و شرایط بازی هم نداشته است و شرایط خوبی هم ندارد و در یکی 2 هفته آینده نمی‌توان در مورد بازی کردنش صحبت کرد. وی هر روز 2 جلسه تمرینی سنگین برگزار می‌کند و برای آماده شدنش نباید عجله کرد. شاید 4 تا 6 هفته برای آماده‌سازی نیاز به زمان باشد، اما ما فشرده کار می‌کنیم تا وی را به شرایط مسابقه برسانیم.

برچسب‌ها: ترختور ترختور آذربایجان تیراختور تراکتور تراکتورسازی سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

151 ابلیس131397/12/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi