خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

بودیمیر عامل درگیری بوژیدار با باشگاه

بودیمیر عامل درگیری بوژیدار با باشگاه
مسئله اصلی درباره بوژیدار رادوشوویچ درگیری های او در چند روز اخیر با مدیریت باشگاه بر سر مسائل مالی است، که حتی منجر به اعتراض اینستاگرامی او نیز شد، رادو در این خصوص توضیح می‌دهد: در این لحظه من نیاز دارم بگویم که من بسیار ناراحت هستم بخاطر چیزهایی که اتفاق افتاده و من فکر می‌کنم که این ها درست نیستند. به عنوان فوتبالیستی که سه سال در این تیم بازی می‌کنم و به عنوانِ یک فوتبالیست سی ساله‌ی با تجربه، حس میکنم برخی چیزها غیر قابل قبول هستند، خانواده من اکنون دو ماه است که در کرواسی زندگی می‌کنند و این تقصیر من نیست.
در ادامه او گفت: من الان بسیار ناراحت هستم چون برخی می گویند من به باشگاه توهین کردم، من فقط از باشگاه خواستم که برای ماریو بودیمیر یک آپارتمان بگیرد، من فقط میخواهم که با خانواده ام زندگی کنم. خانواده من در کرواسی منتظر هستند این مسئله حل شود و سپس به ایران بیایند. همچنین راجع به پاداش ها که برخی بازیکنان می گیرند و من نمیگیرم می توانم حرف هایی بزنم اما الان درست نیست. من قبلا هم گفتم که باشگاه پرسپولیس را خیلی دوست دارم ولی برخی چیزها غیر قابل قبول هستند و من این چیزها را تا کنون در فوتبال ندیدم.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران فوتبال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

126 پزسپولیس گمشاد1397/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi