خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

تشکر ویژه چیچاریتو از رونالدو

تشکر ویژه چیچاریتو از رونالدو
چیچاریتو، در روز آخر نقل و انتقالات با قراردادی قرضی، از منچستریونایتد به رئال مادرید منتقل شد و به محض ورود به اسپانیا، رونالدو به او کمک زیادی کرده تا مشکلی نداشته باشد و بتواند به راحتی در تیم جا بیفتد.

او در مصاحبه با آ.اس گفت:
” کریستیانو رفتار بسیار خوبی با من داشت. ما راجع به چیزهای مشترک زیادی صحبت کردیم، ولی باور کنید مثل منچستر، تمامی بازیکنان باشگاه از شما حمایت می‌کنند و شما احساس راحتی می‌کنید. نکته ی جالب راجع به بهترین تیم جهان این است که همه ی بازیکنان می‌دانند که در اطرافشان، بهترین بازیکنان جهان حضور دارند و برای همین، تلاششان را بیشتر می‌کنند.”

چیچاریتو فصل گذشته در برنامه های دیوید مویس جایی نداشت و موفق نشد به ترکیب اصلی راه پیدا کند و در پیش فصل، فن خال هم به او اعلام کرد که اعتقادی به او ندارد.

او در مورد آینده اش گفت:
” آینده من نامشخص است ولی نگاه کنید که کجا بازی می‌کنم. من در بهترین تیم اروپا بازی می‌کنم و این یک فرصت بسیار خوب برای من است. تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین بازی‌هایم را برای رئال انجام دهم.”

برچسب‌ها: تشکر ویژه چیچاریتو تشکر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

191 Fc Man United1393/06/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi