خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

رونی :ازفرگوسن بابت همه کارهایش متشکرم‎، به زودی تمدید میکنم

رونی :ازفرگوسن بابت همه کارهایش متشکرم‎، به زودی تمدید میکنم
رونی در 18 سالگی از اورتون به منچستریونایتد پیوست و در آن دوره به عنوان گرانترین بازیکن جوان جزیره شناخته می‌شد. هر چند که او ستاره ی یونایتد در چند سال اخیر بوده ولی در فصل آخر حضور فرگوسن، رابطه ی بین این دو شکراب شد و شایعات زیادی مبنی بر جدایی رونی از یونایتد شنیده می‌شد. انتقال رابین فن پرسی که با رونی هم پست بود نیز گواهی دیگر بر این اختلاف بود.

با این حال، رونی در مصاحبه با MUTV، به تمجید از سرمربی سابق خود پرداخت. او گفت: "او به شدت مهم بود. از او برای اعتمادش به من و اینکه من را از اورتون به یونایتد آورد متشکرم. او مربی فوق‌العاده ای است. وقتی انگیزه اش برای هر بازی را می‌بینید متوجه شخصیت جالبش می‌شوید. او مسلما به من و دیگر بازیکان کمک زیادی کرد. وقتی به عنوان یک بازیکن جوان به تیم آمدم، تنها چندین بازیکن جوان دیگر در تیم بودند. او همه ی ما را در کنار هم جمع کرد و یک تیم قهرمان درست کرد. از او برای تمام کارهایش متشکرم."

رونی درباره روز اول حضورش در یونایتد گفت: "کمی استرس داشتم. عجیب بود زیرا من او را در تمرین دیدم و سپس برای نهایی کردن قرارداد به اولدترافورد رفتیم. همه چیز به انتخاب خودم بود. من اورتون را ترک کردم و به خانواده‎ام گفتم که به منچستریونایتد می‌روم. هیچگاه از این تصمیم پشیمان نشدم. البته برای خانواده‎ام که در لیورپول مانده بودند، دوران سختی بود ولی فوتبال اینگونه است."

رونی درباره آینده اش در یونایتد گفت: " فکر می‌کنم که به زودی قراردادی 5 ساله امضا خواهیم کرد و با هم مصاحبه ای در سالگرد 15 سالگی حضورم در یونایتد برگزار خواهیم کرد. دلیلی برای رخ ندادنش نمی‌بینم."

برچسب‌ها: منچستر یونایتد الکس فرگوسن وین رونی رونی تشکر تمدید قرارداد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

38 6

654 تراختور041393/06/26

محبوب یونایتد: سلطان رونی رو عشق است

12 آذر (22:37)


اتلتیکو کهریز: غیرتت منو کشته

22 آبان (14:04)


27 شهریور (07:02)


علی00000: حامی بالا بالا می خوام.لطفا درخواست بدید

26 شهریور (19:35)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi