خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

دی بوئر: آژاکس ازثروتمندان پاریس نمی ترسد

دی بوئر: آژاکس ازثروتمندان پاریس نمی ترسد
مربی هلندی آژاکس تاکيد کرد که تيمش می تواند در برابر قهرمان لوشامپیونه فرانسه شگفتی آفرين باشد.
فرانک دی‌بوئر مربی آژاکس از قدرت مالی پاریس سن‌ ژرمن، حریف تیمش در لیگ قهرمانان جا نزده است و تاکید می‌کند «تیمی که بیشترین بودجه را دارد، همیشه برنده نمی‌شود». قهرمان هلند چهارشنبه شب در ورزشگاه آره‌نای آمستردام پذیرای غول‌های پاریسی است و در گروهی قرار گرفته که تیم‌های بارسلونا و آپوئل قبرس نیز در آن حضور دارند.

دی‌بوئر می‌گوید با همه‌ی پولی که پاریس سن ژرمن برای تقویت تیمش خرج کرده است، باز هم فقط می‌تواند ۱۱ بازیکن را به میدان بفرستد، که این به این معنی‌ست که آژاکس همچنان شانس دارد. «تماشای بازی این تیم خیلی خوشایند است، آن‌ها همیشه سعی می‌کنند فوتبال تهاجمی بازی کنند. من به بودجه‌ی آن‌ها نگاه نمی‌کنم. من فقط یک حریف می‌بینم. ما برای هر حریفی احترام قایل ایم، اما همیشه سعی می‌کنیم ببینیم که از کدام نقطه می‌توانیم سود ببریم. آن‌ها باکیفیت‌تر و حالا باتجربه‌تر هستند، این یک حقیقت است، اما تیمی که بیشترین بودجه را دارد، لزوماً همیشه برنده نمی‌شود.»

«آن‌ها سه بازی خارج از خانه را در لیگ فرانسه انجام داده‌اند، و هر بار مساوی کرده‌اند. این برای ما روحیه‌بخش است. آن‌ها سال گذشته اثبات کردند که به سطح اول اروپا نزدیک هستند. آن‌ها مقادیر عظیمی از کیفیت‌های فردی را در اختیار دارند و من فکر می‌کنم لوران بلان موفق شده تا از همه‌ی آن افراد، یک تیم بسازد. اما یوهان کرویف همیشه می‌گوید: “آن‌ها فقط اجازه دارند ۱۱ بازیکن را به میدان بفرستند”.

این مربی ۴۴ ساله تنها مربی در تاریخ آژاکس است که تیم را به چهار قهرمانی پیاپی هدایت کرده است، اما این تیم از ۰۶-۲۰۰۵ نتوانسته از دور گروهی صعود کند و دی‌بوئر می‌خواهد به این دوره پایان بدهد. «ما در گذشته بخت بدی داشتیم و در قرعه بدشانس بودیم. حالا یک بار دیگر با دو تا از بدترین قرعه‌های ممکن، بارسلونا و پاریس سن‌ ژرمن، روبه‌رو شده‌ایم، اما فصل گذشته هم اثبات کرده‌ایم که می‌توانیم در برابر این قبیل تیم‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم. دید مثبتی دارم و نگران نیستم. ما تا به حال درباره‌ی بقا در لیگ قهرمانان تا بعد از زمستان صحبت می‌کردیم، نه فتح این رقابت‌ها. رسیدن تا به همان‌جا هم یک موفقیت برای ما خواهد بود.»

برچسب‌ها: آژاکس لیگ قهرمانان چمپیونز لیگ پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

206 پاریس.1393/06/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi