خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

دی لیخت: برای حذف از چمپیونزلیگ خیلی زود بود

دی لیخت: برای حذف از چمپیونزلیگ خیلی زود بود
دی لیخت: برای حذف از چمپیونزلیگ خیلی زود بود
ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس از حذف این تیم مقابل لیون ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه یوونتوس امیدوار بود بتواند در دیدار شب گذشته مقابل لیون به پیروزی با تفاضل بیش از یک گل دست پیدا کند و به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان مائوریتزیو ساری با وجود برد 2-1 از دور رقابت ها کنار رفتند تا یک حذف تلخ و البته زودهنگام برای بیانکونری رقم خورده باشد.

ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس درباره این حذف ناامیدکننده گفت: " واقعاً یک حذف ناامید کننده برای ما بود. ما 2-1 به پیروزی دست پیدا کردیم اما این نتیجه برای صعود به مرحله بعدی اصلاً کافی نبود. فکر می‌کنم که در چند صحنه این موقعیت به ما دست دادند تا گل سوم و صعود بخش را وارد دروازه حریف کنیم اما نتوانستیم از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم. به عقیده من مقصر این شکست همه ما بودیم."

دی لیخت در ادامه اعلام کرد که به زودی کتف مصدوم خود را در مورد جراحی قرار خواهد داد. او همچنین گفت: " فکر می کنم که برای حذف از این رقابت ها کمی زود بود. به طور کلی می‌توانستیم عملکرد بهتری از خودمان ارائه دهیم. به خاطر حذف از قهرمانان اروپا بسیار ناراحت و ناامید هستم. به عقیده من باید مدتی زمان داد تا شرایط به حالت اولیه بازگردد."

برچسب‌ها: دی لیخت یوونتوس لیگ قهرمانان چمپیونز لیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

97 اطلاعیه1399/05/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi