خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

گری نویل: رونالدو یونایتد را دوست دارد

گری نویل: رونالدو یونایتد را دوست دارد
گری نویل باور دارد که کریستیانو رونالدو در پی خریدهای گران قیمت و بزرگ یونایتد می تواند به الدترافورد بازگردد.

به گزارش Four Four Two، بنابر گزارش های کریستیانو رونالدو، مرد سال فوتبال جهان در سال 2013 در پی جدایی آنخل دی ماریا و ژابی آلونسو در رئال مادرید ناراحت است. وی پیشتر به مدت 6 سال در منچستریونایتد بوده است و ممکن است به این تیم بازگردد. یونایتد نیز در فصل نقل و انتقالات نشان داد که علیرغم عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا هم توانایی جذب بازیکنان تاپ کلاس را دارد و هم سود می کند، بنابراین دو ستاره بزرگ به نام های رادامل فالکائو و آنخل دی ماریا را به خدمت گرفت تا برای کسب قهرمانی و یا حداقل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند. اسطوره این باشگاه، گری نویل نیز در رابطه با بازگشت رونالدو به یونایتد در برنامه "دوشنبه شب با فوتبال" گفت:"سال گذشته شایعاتی مبنی بر حضور رونالدو و یا گرث بیل در باشگاه به گوش می رسید و حالا نیز رونالدو ظاهراً از حضور در رئال مادرید ناراحت است.

"مشخص است که آن ها سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا را بردند و او به چیزی که در مادرید می خواست رسید، آیا حالا چیز دیگری برای او مانده است که در مادرید کسب کند؟ این یک سوال است. آیا او منچستر را دوست دارد؟ آیا او یونایتد را دوست دارد؟ بله، این موضوع مانند روز روشن است. او در 12 و 18 ماه گذشته به شدت و به شکلی واضح گفته است که دلش برای الدترافورد تنگ شده است."

این مدافع راست یونایتد که هشت بار با یونایتد به قهرمانی لیگ برتر رسیده است و دو قهرمانی اروپا را نیز در کارنامه خود می بیند در ادامه صحبت های خود گفت:"برخوردی که با او در اینجا می شد را من در هیچ جا ندیدم؛ تنها اریک کانتونا و او بودند که هر هفته اینگونه تشویق می شدند. هر زمان که او به میدان می رفت اعتماد زیادی به او می شد. حالا نیز با وجود دی ماریا و فالکائو احتمال اینکه او به یونایتد بازگردد بسیار زیاد است. ما سه یا چهار ماه پیش در اینجا در حال انتقاد از یونایتد بودیم و می گفتیم که آن ها نمی توانند بازیکنان تاپ کلاس را جذب کنند، اما حقیقت این است که آن ها نشان دادند که توانایی جذب بازیکنان تاپ کلاس را دارند و احتمال بازگشت رونالدو به یونایتد نیز دور از ذهن نیست."

برچسب‌ها: گری نویل منچستریونایتد کریستیانو رونالدو خرید بازیکن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

251 تراختور041393/06/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi