خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

فان خال: از خريد فالکائو خيلي خوشحالم

فان خال: از خريد فالکائو خيلي خوشحالم
به گزارش خبرگزاری فارس، لویی فان خال، سرمربی تیم منچستریونایتد امید زیادی به درخشش رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی تیمش در ترکیب شیاطین سرخ دارد.
سرمربی سابق تیم ملی هلند می‌گوید که از گذشته علاقمند به سبک بازی فالکائو بوده و معتقد است این بازیکن می‌تواند روزهای درخشانی را در اولدترافورد داشته باشد.
فان خال در این زمینه اظهار داشت: فالکائو بازیکنی است که همواره سبک بازی او را ستوده‌ام و شیوه بازی‌اش را دوست دارم. او زمانی که در تیم اتلتیکومادرید بود بازی‌هایش را تماشا می‌کردم و گل های او در دیدار پایانی را تماشا کردم.
وی ادامه داد: بعد از اتلتیکومادرید نیز من عملکرد فالکائو با پیراهن تیم ملی کلمبیا مقابل هلند را نیز از نزدیک شاهد بودم که عملکردش تاثیرگذاری زیادی روی تیم من داشت. خیلی خوب این بازیکن را می‌شناسم و خیلی خوب می‌دانم که رکوردهایش امیدوار کننده است.
سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد: با توجه به توانایی‌هایی که دارد من خیلی خوشحالم که فالکائو به اولدترافورد آمد و می‌تواند برای تیم ما به میدان برود.

برچسب‌ها: فالکائو منچستریونایتد فان خال فن خال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

293 واتر سیتی1393/06/22

منچستریونایتد14: تیمم فروشی ارزون هرکی خواست پیام بده

25 شهریور (00:19)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi