خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

مورینیو: فان‌خال در منچستر موفق خواهد شد

مورینیو: فان‌خال در منچستر موفق خواهد شد
ژوزه مورینیو مربی چلسی انتظار دارد لوییس فان‌خال پس از شروع ضعیف خود در منچستر یونایتد به حالت عادی برگردد و در اولدترافورد موفق باشد. این مربی هلندی پس از انتخاب به عنوان جانشین دیوید مویس همچنان در انتظار اولین پیروزی خود در یک بازی رسمی به عنوان سرمربی یونایتد است و در این راه آنخل دی‌ماریای آرژانتینی و رادامل فالکائوی کلمبیایی را به خدمت گرفته تا ترکیب تیم خود را بازسازی کند.

مورینیو که در بارسلونا زیر دست فان‌خال کار کرده و او را یکی از افراد تاثیرگذار بر مربی‌گری خود می‌داند، شک ندارد که این مربی ۶۳ ساله بخت یونایتد را برخواهد گرداند. «او یکی از بهترین مربیان دنیا ست و من فکر می‌کنم او تجربه‌ی عظیمی در این کار دارد. منچستر یونایتد تیم بزرگی‌ست و او مربی بزرگی‌ست، در نتیجه من فکر می‌کنم آن‌ها با هم خوب کار خواهند کرد.»

برخلاف یونایتد، چلسی که در دومین دوره‌ی حضور مورینیو فوتبال شناورتری را به معرض نمایش می‌گذارد، در سه بازی اول خود در لیگ برتر رکورد صددرصد پیروزی بر جا گذاشته و تا به حال ۱۱ گل به ثمر رسانده است. «این مسیری‌ست که ما از ابتدای فصل قبل سعی داشتیم در آن پیش برویم، اما حالا ترکیبی متفاوت و بازیکنانی با کیفیت‌های متفاوت در اختیار داریم. دومین فصل معمولاً فصل خوبی برای یک مربی است، زیرا یک فصل کار را پشت سر گذاشته‌اید و می‌توانید مسیر بهتری را که می‌خواهید انتخاب کنید.»

برچسب‌ها: لوئیس فان خال (سرمربی) مورینیو لوئیس فان خال فن خال فان خال منچستریونایتد موفقیت مربیگری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

357 منچستر111393/06/18

منچستریونایتد14: تیمم فروشی ارزون هرکی خواست پیام بده

25 شهریور (00:21)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi