خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,673

ماریو گوتزه: خودم را اسطوره آلمان نمی دانم

ماریو گوتزه: خودم را اسطوره آلمان نمی دانم
ماریو گوتزه در گفت‌وگویی با اشپورت بیلد اظهار داشت: از این که در بایرن هستم و در آلمان بازی می‌کنم، خیلی خیلی خوشحالم. این امکان هست که دوره حضورم به 14 سال نیز برسد که مسلما اتفاق بدی نخواهد بود. برای همه شخصیت‌‌ها انگیزه رفتن به فوتبال خارج وجود دارد که البته به قدر کافی مثال در این مورد وجود دارد اما من هنوز در این مورد به طور جدی فکر نکرده‌ام.

این ستاره 22 ساله که در دقیقه ۱۱۳ بازی فینال جام جهانی برزیل با تک گل خود به آرژانتین، عنوان قهرمانی را به آلمان ارزانی کرد، در مورد این موضوع که تا چه زمانی به فوتبال خواهد پرداخت، از کلوزه به عنوان الگوی‌اش یادکرد. او گفت: حتی الامکان دوران فوتبالم طولانی خواهد بود. میروسلاو کلوزه 36 ساله است و هنوز هم بازی می‌کند. من تا سن او هنوز 14 سال فرصت دارم. باید منتظر ماند که اوضاع چگونه خواهد شد و چه اتفاقاتی هم خواهد افتاد.

وی در این مصاحبه عنوان کرد با وجود گلزنی برای تیم کشورش در فینال جام جهانی،‌ خودش را اسطوره نمی‌داند: فوتبال باعث خرسندی و خوشبختی مردم می‌شود اما ربطی به مرگ و زندگی ندارد. به بیمارهای سخت هم مربوط نیست. پزشکان و دستیاران‌شان جان مردم را نجات می‌دهند و خیلی بیشتر از ما فوتبالیست‌ها برای مردم کار انجام می‌دهند.

بازیکن تکنیکی خط حمله بایرنی‌ها افزود: برای بازیکنان مبالغ سنگینی پرداخت می‌شود که از این حیث من در صدر جدول گران‌قیمت‌ها نیستم. با این حال می‌دانم چقدر زیاد مورد توجه هستم. این موضوع مثل روز روشن است.

گوتزه ادامه داد:‌ شخصا می‌خواهم به افتخارات بیشتری برسم و کاملتر نیز شوم اما نباید فراموش کرد تازه 22 ساله شده‌ و این همه افتخار دارم.

برچسب‌ها: ماریو گوتزه کلوزه تیم ملی آلمان آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 5

343 آخرین اسنایپر1393/06/20

عرفان اف سی17: بازم خبــــــــــــــــــــــــــــــر تکراری!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

22 شهریور (20:05)


وافی: داداش شما اسطوره ای

22 شهریور (19:22)


روبان تهران: لینک دفاع عالی فروش نخری ضرر کردی بازیش عالیه با این که دفاعه کلی گل زده

22 شهریور (02:20)


20 شهریور (19:14)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi