خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,671

آلمان هم به صف معترضان به قطر پیوست

آلمان هم به صف معترضان به قطر پیوست
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در اولین گام در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قدرتمند ظاهر شده و موفق شد با سه گل از سد تیم ملی ایسلند عبور کند. لئون گورتزکا، کای هاورتز و ایلکای گوندوغان سه گلزن تیم ملی المان برابر ایسلند برای کسب اولین سه امتیاز لقب گرفتند.
اما در روزهای اخیر اعتراضات به شرایط حقوق بشری در قطر دوباره اوج گرفته است. نشریه گاردین اخیرا در گزارشی فاش کرد تا به حال بیش از 6500 کارگر مهاجر در کشور قطر و به علت شرایط بد کار و زندگی در این کشور جان خود را از دست داده اند و این روند به شدت مورد انتقاد نهادهای حامی حقوق بشر در سراسر دنیا قرار گرفته است.
این روند باعث اعتراض چند باشگاه و کانون هواداری در کشورهایی چون آلمان و نروژ قرار گرفته و حتی شرکت هلندی تامین کننده چمن استادیوم های قطر نیز این کشور را تحریم کرده است. پیش از تیم ملی آلمان، بازیکنان تیم ملی نروژ از جمله ارلینگ هالند، مارتین اودگارد و دیگر بازیکنان نیز به وضعیت موجود در این کشور حاشیه خلیج فارس اعتراض کرده بودند. حالا ستاره های مانشافت دیشب و پیش از شروع دیدار مقابل ایسلند، لباسی منقش به عبارت "حقوق بشر" به تن کرده تا اینگونه حمایت خود را از وضعیت نابسامان کارگران در قطر در فاصله یک سال و نیم مانده به جام جهانی نشان بدهند.

برچسب‌ها: تیم ملی آلمان آلمان جام جهانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

178 پلنگ قوریجان1400/01/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi