خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

حمایت همه جانبه فیلیپو اینزاگی از هواداران آث میلان

حمایت همه جانبه فیلیپو اینزاگی از هواداران آث میلان
فصل جدید را با مربیگری فیلیپو اینزاگی با برتری 3 بر یک مقابل لاتزیو آغاز کرد تا هواداران این تیم به آینده روسونری‌ها در فصل جاری امید زیادی داشته باشند.

اینزاگی از این شور و هیجان هواداران میلان بسیار خوشحال است و دوست دارد با همین هیجان طرفداران روزهای خوبی را برای تیم‌شان رقم بزند.

وی در این زمینه خاطر نشان کرد: ما می دانیم که فصل گذشته چه اتفاقی برای میلان رخ داد، بنابراین ما باید واقع بین باشیم و کارمان را به صورت شفاف ارائه کنیم.

اینزاگی تاکید کرد: ما تماشاگران بزرگی داریم که حامی میلان هستند، اما نباید خیلی زود مسایل را پیش بینی کنیم و باید مسابقه به مسابقه پیش برویم. الان روحیه خوبی در تیم حاکم شده و هواداران ارتباط نزدیکی با بازیکنان دارند و تیم را حمایت می کنند، پس حالا همه چیز در میدان ماست و باید بازی های خوبی را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: در بازی بعدی باید به مصاف تیم پارما برویم، تیمی که قدرت خوبی دارد. احساس می کنم که بازی راحتی پیش رو نداریم و باید با همه توان بازی کنیم.

برچسب‌ها: اخبار اث میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

159 آث شراوی1393/06/20

اف سی میلان 86: اف سی میلان 86: بازیکنهام فروشین خصوصی پیام بدین

20 شهریور (23:56)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi