خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

شانزده خبر کوتاه روز دوم مارچ

شانزده خبر کوتاه روز دوم مارچ
به گزارش Il Sole ۲۴ Ore خانواده ژانگ از گروه سرمایه گذاری فورترس پیشنهادی جهت کمک به حل مشکلات اینتر دریافت کرده است. این پیشنهاد ترکیبی از سهام اینتر و دادن وام است. کمک به چینی ها برای بازپرداخت اوراق در حال انقضا به ارزش ۳۷۵ میلیون یورو نیز در دستور کار آنهاست. در چند روز آینده روشن خواهد شد که آیا مذاکرات بین طرفین می تواند به سرانجام برسد یا نه.
استاتوپولوس، مدیر بی سی پارتنرز در مورد خرید اینتر اعلام کرد درباره معامله ای که رخ نداده اظهارنظر نمی کند اما این شرکت به دنبال سرمایه گذاری در ورزش چه در لیگ و چه از طریق مالکیت یک باشگاه که باید سطح بالا باشد، بوده است.
به گزارش اف سی اینتر نیوز آنتونیو کونته جورجینیو واینالدوم هافبک لیورپول که در انتهای فصل بازیکن آزاد میشود را می خواهد اما جذب او به وضعیت مالی نراتزوری بستگی دارد. اینتر با ایجنت هافبک هلندی مذاکرات ابتدایی را داشته است. کالچومرکاتو نیز گفته درخواست ۱۰ میلیون یورویی واینالدوم بعنوان دستمزد مذاکرات را متوقف کرده است.
به گزارش گاتزتا اینتر دستمزد معوقه ماه ژانویه اعضای خود را تا ۱۵ ماه مارچ (۱۴ روز دیگر) پرداخت می کند. پرداخت دستمزد معوقه دو ماه قبل از آن (نوامبر و دسامبر) نیز احتمالا به انتهای فصل موکول می شود.
به گزارش گاتزتا اینتر باید روی پرداخت های خود تا مهلت تعیین شده ۳۱ مارچ توسط یوفا متمرکز شود تا بتواند مجوز حضور در رقابت های اروپایی فصل بعد را کسب کند. با این حال یوفا با توجه به تأثیر کرونا، کار را برای باشگاه ها کمی راحت تر کرده چراکه ماه قبل اعلام کرد مادامی که کل پول بدهی به بازیکنان از ۱۵ درصد دستمزد سالانه آنها فراتر نرود، مایل به اعطای این مجوز به باشگاه ها هستند. برای بهره مندی از این راه گریز، اینتر باید تأثیر وضعیت کرونا بر درآمدها را نشان دهد و برنامه ای را برای نحوه تسویه کلیه بدهی ها تا ۳۰ ژوئن (ابتدای تیرماه) ارائه کند.
گوتی، سرمربی اودینزه به گاتزتا گفت اینتر با توجه به هویتی که در سبک بازی خود دارد و همچنین این که فقط می تواند روی سری آ تمرکز کند شانس اصلی اسکودتو است.
فلیپو اینزاگی سرمربی بنونتو اعلام کرد اینتر شانس اصلی قهرمانی است زیرا در رقابت های اروپایی حاضر نیست و ترکیب قدرتمندی در اختیار دارد.
بالاردینی سرمربی جنوا نیز گفت به نظرش اینتر قدرتمندترین تیم سری آ است و قطعا قهرمان می شود.
به گزارش گاتزتا آنتونیو کونته باعث شده هر بازیکن در اینتر احساس سهم داشتن در تیم کند و توانسته همه بازیکنان را راضی نگه دارد. او همچنین اریکسن و پریشیچ را نیز احیا کرد و باعث شد همه بازیکنان حتی بازیکنانی مثل لوکاکو تحت تاثیر ایده هایش قرار بگیرند. بعنوان مثال لوکاکو همیشه در مصاحبه هایش بجای صحبت از خودش از کلمه “ما” استفاده می کند.
کونته پس از بازی با جنوا گفت اینتر اگر اکنون در لیگ قهرمانان بود حرفی برای گفتن داشت که کاسانو با آن مخالفت کرد. برخلاف کاسانو، ونتولا، مهاجم سابق نراتزوری با حرف کونته موافق بود. ونتولا گفت اینتر اکنون ترکیب اصلی خود را پیدا کرده و اریکسن نیز بر کیفیت اینتر افزوده است.
دنیله آدانی بازیکن سابق اینتر گفت کریستین اریکسن اکنون به نبض اینتر تبدیل شده و در نهایت و پس از یکسال احساس اعتماد بنفس می کند. آدانی همچنین ضمن مخالفت با صحبت های کونته پس از بازی با جنوا گفت اینتر در حال حاضر همسطح ۸ تیمی که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان رقابت می کنند نیست و فقط می توان گفت به شایستگی در سری آ صدرنشین است و فوتبال خوبی بازی میکند. آدانی همچنین گفت اینتر به شایستگی از لیگ قهرمانان کنار رفت زیرا برخلاف زمان حال، در آن زمان از بسیاری از جهات ناقص بود.
نیکولا برتی اسطوره اینتر در برنامه تیکی تاکا گفت اینتر فقط لوکاکو نیست و مدافعان تیم و حتی مارتینز نیز فصل بسیار خوبی را سپری می کنند. برتی همچنین گفت کونته بخاطر احیا کردن پریشیچ و اریکسن شایسته تمجید و اعتبار است. برتی در پایان نیز با نادیده گرفتن یوونتوس گفت میلان و آتالانتا تنها تیم هایی هستند که می توانند اینتر را برای قهرمانی سری آ به دردسر بیاندازند.
به گزارش گاتزتا دلا اسپورت تلاش جوزپه ماروتا در انتهای فصل قبل برای حفظ آنتونیو کونته روی نیمکت اینتر اساسی بود. همچنین ماروتا وضعیت لائوتارو مارتینز که به شدت به بارسلونا لینک می شد را نیز به خوبی مدیریت کرد و باعث شد مهاجم آرژانتینی روی اینتر متمرکز شود. مدیر باتجربه ایتالیایی در محافظت از اینتر پس از حذف از لیگ قهرمانان خوب کار کرد و در مورد اریکسن که در ژانویه به دنبال جدایی بود نیز سیاست نشان داد. اقدامات ماروتا به اینتر کمک کرد تا مدعی جدی اسکودتو شود.
به گزارش TYC اسپورت آرژانتین با انتصاب خورخه سمپائولی بعنوان سرمربی جدید مارسی این مربی به دنبال آوردن آرتورو ویدال، شاگرد سابقش در تیم ملی شیلی به باشگاه فرانسوی است. انتقال به مارسی بستگی دارد زیرا آنها هستند که باید ویدال را متقاعد کنند.
به گزارش گاتزتا بی سی پارتنرز لزوما تنها شرکتی نیست که به خرید اینتر می اندیشد. نمی توان منکر این شد که شاید شرکت های دیگری نیز باشند که با روشی مخفیانه تر مذاکره می کنند. خانواده ژانگ برای گرفتن وام با دو شرکت آمریکایی Bain Capital و Fortress تماس داشته است. با این حال ژانگ ایده گرفتن وام از این دو شرکت را به حالت تعلیق درآورده زیرا آنها اکثریت سهام اینتر را بعنوان “گرو” برای دادن وام درخواست کرده اند. گاتزتا در پایان نیز گفته آینده مالیکت اینتر همچنان مشخص نیست.
ادر مارتینز مهاجم سابق اینتر در توئیتر صحبت های منتسب به خود در مورد مدیران جیانگسو که روز گذشته منتشر شد را تکذیب و گفت با هیچ منبعی مصاحبه نکرده است. ادر گفت فردی یک چت خصوصی (در برنامه wechat) که در آن مدیران و بازیکنان جیانگسو حضور دارند را گزارش داده است.

برچسب‌ها: اینتر میلان اخبار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

89 Valence Club1399/12/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi