خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

پرسپوليسي ها هم قسم شدند

پرسپوليسي ها هم قسم شدند
به گزارش "مستر90"، ناراحتی هواداران پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی به حدی بود که 2 تن از آنها دچار عارضه سکته شده و تعدادی از آنها نیز با شعارهایشان خواهان جدایی علی دایی و استعفای او از مقام سرمربیگری پرسپولیس شدند. دوربین های متعدد تلویزیونی از جمله دوربین نود پس از پایان مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی با هواداران پرسپولیس گفت‌وگو کرد و آنها در این مصاحبه ها بخصوص در گفت‌وگو با دوربین نود خواهان استعفای دایی شدند. هر چند که عادل فردوسی پور نه تنها هیچ کدام از این آیتم ها را در برنامه اش پخش نکرد بلکه هیچ اشاره ای هم به این اتفاق نداشت. به هر حال تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا بازیکنان پرسپولیس در تمرین دیروز و امروز با جدیت بیشتری به تمرینات بپردازند.

محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس با بیان این مطلب به مستر90 گفت: خوشبختانه طی دو روز اخیر انگیزه زیادی را بین بچه ها می بینم. به طوری که آنها در گفت‌وگو با همدیگر و جلسه ای که با آقای دایی داشتند هم قسم شدند در بازی روزجمعه با قدرت حاضر شده و 3 امتیاز را بگیرند. من امیدوارم هواداران پرسپولیس هم به ورزشگاه آزادی بیایند و مثل بازی با تراکتور سکوها را پر کنند. چرا که مطمئن هستم بازی زیبایی را خواهند دید و دست پر و با خوشحالی استادیوم را ترک خواهند کرد.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران لیک برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

57 20

364 هت ریگ1393/06/18

تاروم: لینک = دفاع با اخلاق 300000 + لینک حمله جوان 120000 + لینک

18 شهریور (16:54)


گواتام: راست میگه گهر درود1377

18 شهریور (16:42)


18 شهریور (16:18)


م 30: علی دایی بازیکن خوبیه ولی اصلا مربی خوبی نیست و باید برکنار شه به نظر من.

18 شهریور (15:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi