خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

ویژگی خاص فغانی که به نفع پرسپولیس است

ویژگی خاص فغانی که به نفع پرسپولیس است
قضاوت بازی حساس پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر به علیرضا فغانی سپرده شده است. این داور باتجربه در این فصل فقط یک بار برای پرسپولیس سوت زده که مربوط به بازی هفته پنجم در مقابل پدیده مشهد است. آن مسابقه با تساوی یک بر یک تمام شد که البته گل تیم پدیده در موقعیت آفساید زده شد و از چشم کمک داور بازی دور ماند.
اما نکته جالب در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان و قضاوت فغانی این است که او آخرین بازی رودرروی این دو تیم را هم او قضاوت کرده است. در واقع فغانی برای دومین بار پیاپی این بازی را سوت خواهد زد. فغانی در لیگ سیزدهم و در بازی قبلی دو تیم که در تهران برگزار شد در دقیقه 35 مهدی شریفی بازیکن سپاهان را به دلیل خطا روی محسن بنگر مستقیما اخراج کرد. اخراجی که بعد از بازی و با کارشناسی داوران، زیر سوال رفت. پرسپولیس آن بازی را با دو گل با پیروزی پشت سر گذاشت.
فغانی پیش از این هم دو بار بازی پرسپولیس و سپاهان را سوت زده است. بار اول در بازی دور برگشت لیگ نهم که در تهران برگزار شد قاضی میدان بود. آن بازی با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد. در لیگ یازدهم هم او قاضی بازی رفت دو تیم بود که در اصفهان انجام شد. آن بازی هم با تساوی بدون گل به پایان رسید. نتیجه اینکه فغانی تا به حال 3 بار بازی پرسپولیس و سپاهان را سوت زده که حاصلش یک برد و دوتساوی برای پرسپولیس بوده است. خرافاتی‌ها می‌توانند اینطور نتیجه بگیرند که قضاوت فغانی در این بازی برای پرسپولیس شگون دارد و پرسپولیس جمعه هم به سپاهان نمی‌بازد!

برچسب‌ها: علیرضا فغانی پرسپولیس تهران فولاد مبارکه سپاهان لیک برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 2

216 هت ریگ1393/07/10

علی دایی 6: آریانا عرب 3 62,667 --- --- DF شهاب شیرازی 5 63,470 --- --- ST جاماسب تکتاز 210,000

10 مهر (09:41)


چالکش لات: حمله مزایده ای 6 روزه : لینک

10 مهر (09:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi