خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

علا با من صحبت نکرده است/ پرسپولیس باید سه گل از ذوب‌آهن می

علا با من صحبت نکرده است/ پرسپولیس باید سه گل از ذوب‌آهن می
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تمرینات خود را شروع کرده ایم و امیدوارم مقابل راه آهن در باد پیروزی مقابل پرسپولیس نخوابیم، این بازی هم همانند دیگر دیدار ها سخت است و تمام تلاش ما این است که با سه امتیاز از زمین بازی خارج شویم. سرویس ورزشی آناج: "رسول خطیبی" در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در رابطه با اینکه علا عبدالزهرا خواستار جدایی از این تیم شده است، اظهار داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم و عبدالزهرا صحبتی با من نکرده است، از آقای نظمی شنیده ام که علا می خواهد از تراکتور جدا شود.
وی افزود: کاری به صحبت سرمربی تیم ملی عراق ندارم، قرار است با او صحبت کنیم و این مشکل را بررسی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در رابطه با اظهارات علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با پرسپولیس که گفته است "تراکتور حتی استحقاق یک امتیاز بازی با پرسپولیس را هم نداشت"، خاطر نشان کرد: هر کس نظری دارد و نظر آقای دایی هم برایم قابل احترام است؛ در بازی پرسپولیس با ذوب آهن که پرسپولیس یک بر صفر برنده شد، حق ذوب آهن بود که سه یا چهار گل بزند ولی پیروز بازی پرسپولیس بود.
خطیبی اضافه کرد: طبیعت فوتبال همین است و هرکسی بتواند از موقعیت ها استفاده کند، برنده می شود، سه امتیاز بازی با پرسپولیس را گرفتیم و دیگر نمی خواهم در خصوص این بازی صحبت کنم.
وی در خصوص بازی بعدی تیمش با راه آهن تاکید کرد: تمرینات خود را شروع کرده ایم و امیدوارم مقابل راه آهن در باد پیروزی مقابل پرسپولیس نخوابیم، این بازی هم همانند دیگر دیدار ها سخت است و تمام تلاش ما این است که با سه امتیاز از زمین بازی خارج شویم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان اذعان داشت: هواداران در نتایجی که کسب کرده‌ایم سهم بسیار چشمگیری داشته اند و حضورشان در ورزشگاه بسیار ضروری و مهم می باشد، امیدوارم با حضور پرشمار در بازی های بعدی کمک مان کنند تا روند فعلی را ادامه دهیم.

برچسب‌ها: ادینهو تراکتور سازی تبریز تراختور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

155 Cr_71393/06/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi