خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

فروزان: میخواهم در سال 98 با تراکتور قهرمان شوم

فروزان: میخواهم در سال 98 با تراکتور قهرمان شوم
محسن فروزان خود را مرد روزهای سخت معرفی می‌کند و می‌گوید بهترین اتفاق سال ۹۸ برای او قهرمانی در لیگ با تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، محسن فروزان این فصل در تراکتور یکی از بهترین بازیکنان بوده و توانسته با ۱۲ کلین شیت در ۲۲ بازی، بیشترین تعداد کلین شیت را به نام خود کند. او که در بازی با پدیده چند موقعیت خوب را از مهاجمان حریف گرفت، حالا امیدوار است با تراکتور به قهرمانی لیگ برسد. با فروزان در خصوص مسائل مختلف صحبت کردیم و نظرش را درباره موضوعات گوناگون پرسیدیم؛ از قهرمانی در لیگ تا رفتار عجیب کپا و البته خاطرات خوب و بد در سال ۹۷. این گفتگو را در ادامه بخوانید:

* تراکتور یک بازی دیگر را هم با کلین شیت فروزان برد و به صدر رسید. درباره شرایطتان صحبت می‌کنی؟
ما الان شرایط خیلی خوبی داریم و توانستیم پدیده را هم شکست دهیم. این بازی خیلی حساس و سخت بود و خوشحالم که توانستیم باهم برنده بازی شویم و یک قدم دیگر به هدفمان نزدیک شویم. اما این پایان کار ما نیست و ۸ فینال دیگر داریم که باید در تمام آن ها پیروز شویم تا به قهرمانی برسیم. من مرد روزهای سخت و بازی های بزرگ هستم و تلاش می‌کنم در ادامه هم به تیم کمک کنم.
* قبلا گفتی یکی از اهدافت شکستن رکورد کلین شیت است، فکر می‌کنی مهم ترین رقیبت چه کسی است؟ بیرانوند، رحمتی یا بقیه؟ کلین‌شیت من خیلی مهم بود و خوشحالم که یک کلین شیت دیگر ثبت کردم. الان با ۱۲ کلین شیت در صدر هستم و دوست دارم این را در سال جدید هم ادامه دهم. فکر می‌کنم مهم ترین رقیب من مهدی رحمتی است که او هم ۱۲ کلین شیت دارد. آقای رحمتی دوست خوب من است و دوست دارم تا آخر لیگ با دوستم این رقابت را ادامه دهیم و بتوانیم بهترین دروازه بان لیگ شویم و بیشترین تعداد کلین شیت را داشته باشیم.

* فکر می‌کنی با این روند به تیم ملی هم دعوت شوی؟
یکی از اهداف من در سال جدید دعوت به تیم ملی ایران است، من الان خیلی خوب دروازه بانی میکنم و بیشترین کلین شیت را دارم و در تیم بزرگی هم حضور دارم. تیمی که بیشترین تعداد هوادار را در ورزشگاه دارد و به نظرم حقم است که در تیم ملی باشم و تمام تلاشم را برای این خواهم کرد.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز تراختور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

120 Enrico Chiesa1397/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi