خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

دیوید بکام: عملا به راننده تاکسی بچه‌ها تبدیل شده ام

دیوید بکام: عملا به راننده تاکسی بچه‌ها تبدیل شده ام
عملا به راننده تاکسی بچه‌ها تبدیل شده ام؛ ۱۵ سال پیش فکر نمی‌‌کردم ۳ تا از فرزندانم در آرسنال باشند
دیوید بکام می‌‌گوید کمک به تیم‌ ملی‌ انگلستان افتخار وی خواهد بود و اعتراف می‌‌کند که برای فرزندانش به یک راننده تاکسی تبدیل شده است.
این چهره ۳۹ ساله به تلگراف می‌‌گوید:"یکی‌ از دلایل بازنشستگی‌ام این است که تبدیل به راننده تاکسی شده ام. من به معنی واقعی‌ کلمه از ۷ صبح تا ۹ شب در ماشین هستم. این چیزی است که پس از بازنشستگی انجام می‌‌دهم. همه فرزندانم هر روز ورزش می‌‌کنند و همه آنها یک شنبه‌ها بازی می‌‌کنند. اگر کسی‌ از من می‌‌پرسید که پس از بازنشستگی چه کار خواهید کرد باید بگویم که فرزندانم را به فوتبال خواهم برد. هر روز و هر جلسه. اینکه مراقب آنها باشم و جزئی از زندگی‌ آنها باشم.

"نه اینکه قبلا نبودم، با تعهداتی که به باشگاه‌ها داشتم چند بازی بود که من به دلایل مختلف نتوانستم همراه فرزندانم باشم. من از این قضیه متنفر بودم. فقط دوست دارم که درگیر بازی‌ها و ورزش‌های سنین پایین تر باشند و این قضیه به آنها نظم خواهد داد.

"بچه‌های من در روز‌های مختلفی بازی می‌‌کنند اما من عاشق دیدن تمرینات آنها به صورت روزانه هستم. اگر ۱۵ سال پیش به من می‌‌گفتید که در آینده سه‌ تا از فرزندانت در باشگاه آرسنال خواهند بود احتمالا به شما می‌‌گفتم که واقعا؟ من احترام زیادی برای آرسنال قائل هستم. همینطور برای ونگر پس افتخار می‌‌کنم که فرزندانم اینجا هستند."

بکام می‌‌گوید در حال حاضر علاقه‌ای به مربیگری ندارد:"من تازه ۱ سال است که بازنشست شده‌ام و مشخص است که این یک سال را درگیر قضایا دیگر بودم اما اگر در آینده بتوانم به نحوی به فوتبال انگلستان کمک کنم، حتما این کار را خواهم کرد. این چیزی است که به آن افتخار خواهم کرد. اینکه به پایان فوتبال برسم و نماینده فوتبال انگلستان باشم، کاری است که در همان لحظه قبول خواهم کرد.

"مربیگری هرگز به ذهنم خطور نکرده است. اگر نیاز باشد انجام می‌‌دهم. مثل اسکولزی، گیگزی، باتی، گری و فیل. این روشی‌ است که باید انجام دهید. فعلا در ۱۰ سال آینده نقش‌ای برای آن ندارم. من دلتنگ منچستر یونایتد و رئال مادرید و همه تیم‌‌های که در آن بازی کرده‌ام هستم اما بازی کردن در انگلستان، مخصوصاً وقتی‌ بازی‌ها شروع می‌‌شود، چیزی است که بیشتر از همه دلتنگ آن خواهم بود

برچسب‌ها: آرسنال دیوید بکام بکهام دیوید بکهام ماشین اتوموبیل راننده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

634 آرسنال 90011393/06/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi