خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
اتوموبیل
4

دیوید بکهام و پسرش از تصادف شدید جان سالم به در بردند!

32 2

منچستریونایتد   1393/09/11

بازیکن پیشین تیم‌ منچستریونایتد با پسرش از محل تمرین آرسنال در لندن راهی منزل بودند که این حادثه رخ داد!دیوید بکهام و پسرش «بروکلین» از یک سانحه رانندگی جان سالم به در بردند.کاپیتان 39 ساله پیشین انگلستان و پسر 15 ساله اش از یک حادثه رانندگی در برخورد خودروی آئودی بکهام با یک خودرو دیگر جان به سلامت بردند.دو مسافر دیگر حاضر در این حادثه که در «لاندن کالنی» در هرتفوردشایر رخ داد آسیبی ندیدند.طبق اعلام اسکای اسپورتس، ...

رونالدو و ماشین گرانقیمتش + عکس

41 7

رئال‌مادرید   1393/09/06

رونالدو در تمرین رئال مادرید با یک رلزرویس گرانقیمت حاضر شد.نمی توان اذعان نکرد که رونالدو خیلی علاقمند است که در چشم باشد و با رفتارش خاص تر از سایرین باشد، در جدیدترین اتفاق زندگی شخصی او، رونالدو با یک رلزویس سفید در تمرین رئال حاضر شد که توجه مردم حاضر در تمرین و البته خبرنگاران را به شدت به خود جلب کرد.

بازیکن محبوب استقلال و ماشین لوکسش

200 37

استقلال   1393/07/22

مجیدی شماره هفت محبوب استقلالی که به تازگی به ایران برگشته، این عکس را در ماشین لوکسش روی اینستاگرام قرار داده است. گویا ماشین جدید فرهاد یک رنجرور است!

دیوید بکام: عملا به راننده تاکسی بچه‌ها تبدیل شده ام

2 0

آرسنال   1393/06/16

عملا به راننده تاکسی بچه‌ها تبدیل شده ام؛ ۱۵ سال پیش فکر نمی‌‌کردم ۳ تا از فرزندانم در آرسنال باشند دیوید بکام می‌‌گوید کمک به تیم‌ ملی‌ انگلستان افتخار وی خواهد بود و اعتراف می‌‌کند که برای فرزندانش به یک راننده تاکسی تبدیل شده است. این چهره ۳۹ ساله به تلگراف می‌‌گوید:"یکی‌ از دلایل بازنشستگی‌ام این است که تبدیل به راننده تاکسی شده ام. من به معنی واقعی‌ کلمه از ۷ صبح تا ۹ شب در ماشین هستم. این چیزی است که پس از ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi